Francja: Facebook i Twitter na antenie to nielegalna reklama
Dziennikarze radiowi i telewizyjni we Francji nie mogą używać nazw serwisów społecznościowych na antenie rozgłośni, chyba że jest to uzasadnione...
WięcejDziennikarze radiowi i telewizyjni we Francji nie mogą używać nazw serwisów społecznościowych na antenie rozgłośni, chyba że jest to uzasadnione...
WięcejW badaniu „PR-owcu, co wiesz o social media?” specjaliści ds. komunikacji zadeklarowali, że w najbliższym czasie chcieliby korzystać z platformy...
WięcejW zeszłym roku trafiłam na wyniki ankiet osobników zwanych social strategists. Poruszono m.in. kwestię mierzenia aktywności i efektów komunikacji w...
WięcejDookoła słychać dźwięk spadających nakładów gazet, offline zmienia się hurtowo w online, wydawcy pospołu z futurologami zastanawiają się kiedy prasa...
WięcejW tegorocznej, ósmej już edycji konkursu PRaktykuj za granicą o staże walczyło 56 studentów z całej Polski – udział wzięło...
WięcejGospodarzem Kongresu FIBEP 2012 będzie Instytut Monitorowania Mediów – największa firma monitorująca media w Polsce, członek organizacji od 2002 roku....
Więcej