Bezpłatny e-book

Medialna siła marki.

Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż

Jak czerpać wiedzę z mediów? Jak przekładać ją na wzrost popularności marki? Jak zwiększać sprzedaż? Odpowiedzi szukaj w książce Medialna siła marki.

Patroni
medialni:

Patron 

honorowy:

Z książki dowiesz się między innymi:

Czym kierować się przy wyborze wartościowego dostawcy monitoringu mediów.

Jak i po co mierzyć medialną siłę marki oraz które wskaźniki trzeba uwzględnić w ocenie jej kondycji i potencjału.

Jak budować emocje oraz zaangażowaną społeczności wokół marek i projektów.

O sposobach ustawiania monitoringu, aby otrzymywać wyniki wysokiej jakości.

O analizie swoich marek lub projektów na tle konkurencji, pozyskiwaniu insightów, a także inspiracji.

O sposobach docierania do twórców najbardziej dopasowanych do brandu.

O najważniejszych funkcjonalnościach narzędzi do przeglądania oraz analizy przekazów z mediów.

Jak wykorzystywać dane z mediów do modyfikacji i tworzenia strategii działań promocyjnych.

Jaki jest wpływ opinii, recenzji i poleceń na medialność oraz sprzedaż.

Wypełnij formularz i pobierz bezpłatnego e-booka.

    Formularz kontaktowy :


    Administratorem Twoich danych osobowych jest Instytut Monitorowania Mediów S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Dane będą przetwarzane w związku z funkcjonalnością strony internetowej imm.com.pl, z której zamierzasz skorzystać. Masz prawo do dostępu do danych, ich poprawiania, żądania usunięcia i ograniczenia przetwarzania, zgłoszenia sprzeciwu oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje o funkcjonalnościach Witryny i sposobie przetwarzania danych osobowych znajdziesz w Regulaminie Witryny oraz w Polityce Prywatności.

    * Aby pobrać PDF, wymagane jest wyrażenie zgody i zaznaczenie checkboxa.