Olbrzymia medialność Eurowizji ’25 i Justyny Steczkowskiej – raport IMM
Finał Eurowizji, który odbył się 17 maja br., wzbudził ogromne zainteresowanie w polskich mediach a wartość ekwiwalentu reklamowego wyniosła 136...
WięcejFinał Eurowizji, który odbył się 17 maja br., wzbudził ogromne zainteresowanie w polskich mediach a wartość ekwiwalentu reklamowego wyniosła 136...
WięcejNajważniejsze informacje W zeszłym tygodniu zasięg treści na temat Rafała Trzaskowskiego był porównywalny z zasięgiem, który zdobyły materiały o Karolu...
WięcejArtykuł „Ujawniamy. Bóg od trzustki, państwowy szpital i pieniądze od pacjentów” (Wirtualna Polska/Rynek Zdrowia) był najbardziej zasięgową publikacją w kwietniu. Comiesięczny raport „O...
WięcejTematyka ESG zdobywa coraz większą popularność w mediach. W ostatnim kwartale liczba publikacji o tym zagadnieniu wzrosła aż o 58%...
WięcejNajważniejsze informacje Informacje na temat Karola Nawrockiego miały największy łączny zasięg we wszystkich rodzajach mediów. To pokłosie afery mieszkaniowej, która...
WięcejGodna postawa warszawskiej Legii i Jagiellonii Białystok w ćwierćfinałach europejskiej Ligi Konferencji. Drużyny, które otwierają medialny ranking „Piłka w grze”,...
Więcej