Tylko w IMM możesz porównać wyniki monitoringu reklam z efektywnością pozostałych działań komunikacyjnych, a popularność konkurencji w mediach zestawiać z jej aktywnością reklamową.
Tylko w IMM możesz porównać wyniki monitoringu reklam z efektywnością pozostałych działań komunikacyjnych, a popularność konkurencji w mediach zestawiać z jej aktywnością reklamową.
Narzędzie adMonit to wygodny sposób na monitorowanie i analizę nowych kampanii reklamowych konkurencji w jednej aplikacji. Szybko sprawdzisz poprawność realizacji media planów według marek i branży oraz zaplanujesz budżet reklamowy. Otrzymasz też dostęp do banku spotów RTV oraz reklam prasowych z archiwalnych kampanii reklamowych.
Powiadomienia o nowych kampaniach otrzymasz w czasie do 48 godzin od pierwszej emisji reklamy. Kolejne widoczne będą już po kilku godzinach od emisji w mediach.
Powiadomienia o nowych kampaniach otrzymasz w czasie do 48 godzin od pierwszej emisji reklamy. Kolejne widoczne będą już po kilku godzinach od emisji w mediach.
Wydatki reklamowe podawane są według oficjalnych cenników (netto) stacji radiowych, telewizyjnych i prasy. Dostajesz do wykorzystania szereg paramentów opisujących reklamy. Możesz samodzielnie tworzyć raporty lub zlecić je do wykonania w IMM.
W każdej chwili możesz połączyć monitoring reklam z monitoringiem treści, a wyniki przeglądać w spójnej formie na Platformie IMM. Wszystkie dane do analizy działań marketingowych znajdziesz w jednym narzędziu.
W każdej chwili możesz połączyć monitoring reklam z monitoringiem treści, a wyniki przeglądać w spójnej formie na Platformie IMM. Wszystkie dane do analizy działań marketingowych znajdziesz w jednym narzędziu.