Analiza i porównanie wydatków reklamowych w prasie, radiu i telewizji
Na bieżąco śledź aktywność reklamową konkurencji. Korzystaj z powiadomień o nowych reklamach. Weryfikuj realizację mediaplanów. Sprawdzaj wielkość budżetów oraz osiągane zasięgi. Zapoznaj się z kreacjami i czerp z nich inspirację oraz zapobiegaj niezamierzonym plagiatom. Zestawiaj aktywność reklamową z pozostałymi działaniami komunikacyjnymi. Oceń medialną siłę swojej marki na tle konkurencji. Na tej podstawie wybieraj najbardziej efektywne kanały komunikacji oraz planuj nowe budżety.
Narzędzie adMonit to wygodny sposób na monitorowanie i analizę nowych kampanii reklamowych konkurencji w jednej aplikacji. Szybko sprawdzisz poprawność realizacji mediaplanów według marek i branży oraz zaplanujesz budżet reklamowy. Otrzymasz też dostęp do banku spotów RTV oraz reklam prasowych z archiwalnych kampanii reklamowych.
Powiadomienia o nowych kampaniach otrzymasz w czasie do 48 godzin od pierwszej emisji reklamy. Kolejne widoczne będą już po kilku godzinach od emisji w mediach.
Wydatki reklamowe podawane są według oficjalnych cenników (netto) stacji radiowych, telewizyjnych i prasy. Dostajesz do wykorzystania szereg paramentów opisujących reklamy. Możesz samodzielnie tworzyć raporty lub zlecić je do wykonania w IMM.
W każdej chwili możesz połączyć monitoring reklam z monitoringiem treści, a wyniki przeglądać w spójnej formie na Platformie IMM. Wszystkie dane do analizy działań marketingowych znajdziesz w jednym narzędziu.