Monitoring reklam adMonit

Analiza i porównanie wydatków reklamowych w prasie, radiu i telewizji

Na bieżąco śledź aktywność reklamową konkurencji. Korzystaj z powiadomień o nowych reklamach. Weryfikuj realizację mediaplanów. Sprawdzaj wielkość budżetów oraz osiągane zasięgi. Zapoznaj się z kreacjami i czerp z nich inspirację oraz zapobiegaj niezamierzonym plagiatom. Zestawiaj aktywność reklamową z pozostałymi działaniami komunikacyjnymi. Oceń medialną siłę swojej marki na tle konkurencji. Na tej podstawie wybieraj najbardziej efektywne kanały komunikacji oraz planuj nowe budżety.

Wyniki monitoringu reklam teraz możesz śledzić na bieżąco!

Dostępność i wygoda

Narzędzie adMonit to wygodny sposób na monitorowanie i analizę nowych kampanii reklamowych konkurencji w jednej aplikacji. Szybko sprawdzisz poprawność realizacji mediaplanów według marek i branży oraz zaplanujesz budżet reklamowy. Otrzymasz też dostęp do banku spotów RTV oraz reklam prasowych z archiwalnych kampanii reklamowych.

Szybka aktualizacja i szeroki zakres

Powiadomienia o nowych kampaniach otrzymasz w czasie do 48 godzin od pierwszej emisji reklamy. Kolejne widoczne będą już po kilku godzinach od emisji w mediach.

Wygodne raportowanie

Wydatki reklamowe podawane są według oficjalnych cenników (netto) stacji radiowych, telewizyjnych i prasy. Dostajesz do wykorzystania szereg paramentów opisujących reklamy. Możesz samodzielnie tworzyć raporty lub zlecić je do wykonania w IMM.

Integracja z pozostałymi funkcjami IMM

W każdej chwili możesz połączyć monitoring reklam z monitoringiem treści, a wyniki przeglądać w spójnej formie na Platformie IMM. Wszystkie dane do analizy działań marketingowych znajdziesz w jednym narzędziu.

Raport IMM: Wydatki reklamowe – branża energetyczna

Pobieram