Analizy

Proste narzędzie do zaawansowanej analizy materiałów z monitoringu wszystkich mediów.

Analizy ułatwiają pracę w systemie media 360. W łatwy sposób samodzielnie sprawdzisz efekty komunikacji PR i marketingowej we wszystkich rodzajach mediów, zaplanujesz działania i ocenisz aktywność konkurencji.

Moduł Analizy na Platformie IMM

Zaufało nam ponad
4000 firm z całego świata!

Zamów dowolny monitoring mediów i korzystaj z Analiz bez żadnych dopłat

Sprawdzaj trendy rynkowe


Łatwo przeanalizujesz liczby dzięki interaktywnym wykresom, które możesz pobrać i wykorzystać w tworzonych prezentacjach czy raportach. W module Analizy dowolnie zestawisz wybrane marki i media, a analizę przeprowadzisz do dwóch lat wstecz. Moduł Analizy na Platformie możesz dopasować do swoich potrzeb. Sam decydujesz o wyborze i prezentacji zestawów danych w kolejnych zakładkach.


Sporządzaj raporty


Każdy wykres i tabelę zapiszesz jednym kliknięciem. Raport z monitoringu mediów przygotujesz w kilka minut.

Każdy dzień rozpoczynam od lektury monitoringu mediów. Korzystam z intuicyjnej platformy, jak i aplikacji IMMapp. Dzięki tym rozwiązaniom, codzienne śledzenie aktualnych publikacji na temat naszych działań jest proste i szybkie. A kiedy zamykamy projekty, rozbudowany moduł Analizy pomaga nam generować wartościowe raporty z każdego kanału komunikacji.

Ewa Dziadyk
Ewa Dziadyk

Kierownik Zespołu PR i Marketingu, Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko”


Wykorzystuj wskaźniki


Dostajesz dostęp do ważnych danych: ekwiwalentu reklamowego, zasięgu, wydźwięku, współczynników zaangażowania w social mediach, rankingów najważniejszych autorów i najistotniejszych mediów, kluczowych tematów publikacji, mapy benchmarkowej, chmury najczęściej występujących słów, Indeksu Mocy, ekspozycji, gęstości nasycenia słowami kluczowymi.

Na przestrzeni pięciu lat naszej współpracy widzimy pozytywne zmiany platformy monitoringowej z perspektywy użytkownika, przede wszystkim w obszarze analiz, które są coraz lepiej zobrazowane graficznie. Wykorzystujemy dane i wykresy dotyczące liczby publikacji, zasięgów i AVE – zarówno do oceny wyników, jak i porównywania naszej obecności w mediach i mediach społecznościowych w różnych okresach. Platforma umożliwia szybkie analizowanie danych oraz identyfikowanie trendów.

Zdjęcie autora: Małgorzata Majewska
Małgorzata Majewska

Head of Communication and Stakeholder Engagement, WiseEuropa


Włącz się do dyskusji


Bezpośrednio z modułu Analizy jednym kliknięciem możesz przejść do publikacji, włączyć się do dyskusji w social mediach i dodawać komentarze do zmonitorowanych postów.

Cudzysłów

Opinie naszych Klientów

Sprawdź, dlaczego tak wiele marek na całym świecie nam zaufało!

Dziękujemy za naszą wieloletnią i bardzo dobrą współpracę. Codzienny monitoring mediów dostarczany przez IMM pozwala nam na bieżąco śledzić trendy rynkowe oraz ekspozycję CSRinfo w przestrzeni medialnej. Dziękujemy również za nieocenione wsparcie przy realizacji naszych projektów badawczych.
Liliana Anam

CEO CSRinfo

Zaletą usług IMM jest szeroka baza monitorowanych źródeł, intuicyjna i rozbudowana platforma umożliwiająca samodzielne tworzenie raportów oraz zestawień, a także wysoki standard obsługi Klienta. Współpracę z IMM oceniamy bardzo wysoko i rekomendujemy Instytut jako rzetelnego, elastycznego i godnego zaufania partnera biznesowego.
Małgorzata Krysiak

Marketing Manager

Dzięki kompleksowym analizom POT, a także uczestniczące w projekcie podmioty jak kluby sportowe i organizacje, otrzymywały szczegółowe dane dotyczące obecności Polski w zagranicznych mediach, w kontekście występów polskich sportowców i drużyn uczestniczących w międzynarodowych rozgrywkach. Raporty obejmowały nie tylko ilościowe wskaźniki zasięgu, częstotliwości i ekspozycji, ale również jakość przekazu, jego wydźwięk i zasięg. Uwzględniano pełne spektrum mediów, od prasy i portali internetowych, przez media społecznościowe, aż po transmisje tv.
Małgorzata Wilk-Grzywna

Wiceprezes

Mam przyjemność zarekomendować Grupę IMM, jako rzetelnego i godnego zaufania partnera w zakresie przygotowywania raportów dotyczących wartości potencjału wizerunkowego.W trakcie naszej współpracy Grupa IMM wykazała się najwyższym poziomem profesjonalizmu. Dostarczane raporty były zawsze opracowane w sposób merytoryczny, szczegółowy i oparty na wiarygodnych danych.
Marek Wierzbicki

Prezes Zarządu

Bardzo dziękuje za raport - na bazie publikacji informacji o nim sporo osób i firmy zwróciło się do mnie z pytaniem, jak to robiłem i do kogo się zgłosić. Raport przygotowany przez analityków wyraźnie pokazywał, do jakiej liczby odbiorców udało się dotrzeć z przekazem oraz jaki ekwiwalent reklamowy udało się uzyskać – zdaję sobie sprawę, że AVE to współczynnik niedoskonały, ale jednocześnie pokazuje on pewne szacunkowe wartości. Uważam, że taki solidny fundament merytoryczny i liczbowy jest naprawdę kluczowy w kontekście rozmów z potencjalnymi sponsorami.
Michał Leksiński

Pasjonat podróży i górskich wypraw

Każdy dzień rozpoczynam od lektury monitoringu mediów. Korzystam z intuicyjnej platformy, jak i aplikacji IMMapp. Dzięki tym rozwiązaniom, codzienne śledzenie aktualnych publikacji na temat naszych działań jest proste i szybkie. A kiedy zamykamy projekty, rozbudowany moduł analityczny pomaga nam generować wartościowe raporty z każdego kanału komunikacji. IMM od 25 lat działa w branży monitoringu, a jak sami twierdzą – O mediach wiedzą wszystko. I to prawda!
Ewa Dziadyk

Kierownik Zespołu PR i Marketingu

Zobacz nasze pozostałe usługi monitoringu

Newsletter promo