Nowi klienci Instytutu Monitorowania Mediów
Na przełomie 2004 i 2005 roku Instytut Monitorowania Mediów wygrał przetargi na monitoring mediów dla dwóch instytucji publicznych – Ministerstwa...
WięcejNa przełomie 2004 i 2005 roku Instytut Monitorowania Mediów wygrał przetargi na monitoring mediów dla dwóch instytucji publicznych – Ministerstwa...
WięcejNowy serwis www.monitoring.nf.pl to codzienna dawka najświeższych i aktualnych informacji o „miękkiej” stronie biznesu, zwłaszcza o technikach zarządzania, szkoleniach i...
WięcejW tym roku, już po raz trzeci, Instytut Monitorowania Mediów zdecydował się wesprzeć przed świętami akcję Polskiej Akcji Humanitarnej „Pajacyk”...
WięcejAgencja Horabik i Media działała na rynku monitoringu mediów od 1997 roku. Początkowo działalność firmy ograniczała się jedynie do monitorowania...
WięcejOd początku naszej działalności IMM wspiera media, opracowując dla nich wiele projektów, w tym m.in.:• raport dotyczący obecności kultury w telewizji...
Więcej„Najnowsze zmiany zakresu monitorowanych mediów czynią ofertę IMM najszerszą na rynku i umożliwiają klientom dostęp do materiałów pochodzących z wszystkich...
Więcej