Monitoring mediów IMM to narzędzie, dzięki któremu możesz kontrolować wizerunek marki we wszystkich mediach: internecie,
social media, prasie, radiu i telewizji.

Sprawdzam wycenę

Monitoring internetu

Monitoruję portale
monitoring internetu

Sprawdzaj na bieżąco, jakie opinie i komentarze o marce, konkurencji czy interesującym Cię zagadnieniu ukazują się w internecie. Materiały z monitoringu internetu są dostępne tuż po ich publikacji. Prowadź monitoring marki w sieci na nieograniczoną liczbę słów kluczowych. Otrzymuj tylko publikacje istotne w danym kontekście.

monitoring social media

Postaw na social listening – proaktywny proces monitorowania tego, co się mówi o marce w social media. Prowadź monitoring marki na wszystkich popularnych platformach społecznościowych (Facebook, X (Twitter), Instagram, YouTube). Uzyskaj dostęp do wpisów i komentarzy w czasie rzeczywistym.

Monitoring platform społecznościowych

Monitoruję social media

Monitoring platform społecznościowych

Monitoruję social media
monitoring social media

Postaw na social listening – proaktywny proces monitorowania tego, co się mówi o marce w social media. Prowadź monitoring marki na wszystkich popularnych platformach społecznościowych (Facebook, X (Twitter), Instagram, YouTube). Uzyskaj dostęp do wpisów i komentarzy w czasie rzeczywistym.

Monitoring prasy

Monitoruję prasę
monitoring prasy

Monitoruj z IMM 2 tysiące tytułów prasowych o zasięgu krajowym, regionalnym i lokalnym. Uzyskaj dostęp do wyników monitoringu prasy ogólnopolskiej już od wczesnych godzin porannych. Ustaw powiadomienia mailowe na pojawiające się wzmianki w prasie.

monitoring RTV

Monitoruj audycje z ponad dwustu stacji RTV o zasięgu ogólnopolskim i regionalnym. Sprawdzaj ich wskaźniki efektywności: dotarcia (zasięg), wysokości ekwiwalentu reklamowego (AVE), wydźwięku materiału, mocy i wiele innych ułatwiających analizę komunikacji.

Monitoring radia i telewizji

Monitoruję RTV

Monitoring radia i telewizji

Monitoruję RTV
monitoring RTV

Monitoruj audycje z ponad dwustu stacji RTV o zasięgu ogólnopolskim i regionalnym. Sprawdzaj ich wskaźniki efektywności: dotarcia (zasięg), wysokości ekwiwalentu reklamowego (AVE), wydźwięku materiału, mocy i wiele innych ułatwiających analizę komunikacji.

Baza dziennikarzy mediaContact

Potrzebuję bazy kontaktów
baza dziennikarzy MediaContact

Baza dziennikarzy mediaContact to dostęp do tysięcy dziennikarzy ze wszystkich rodzajów mediów. Baza jest na bieżąco aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. Dzięki mediaContact precyzyjnie dotrzyj z informacją prasową do odpowiednich redakcji albo zleć nam jednorazową wysyłkę w usłudze easyContact.

monitoring reklam Admonit

Z monitoringiem reklam adMonit przeanalizuj reklamy konkurencji w prasie, radiu oraz telewizji. Przejrzyj wszystkie kreacje reklamowe i na bieżąco pozyskuj raporty z wydatków reklamowych w branży. Aktywność reklamową zestaw z pozostałymi publikacjami w mediach, sprawdź wskaźniki AVE oraz zaplanuj nowe budżety.

Monitoring reklam adMonit

Chcę poznać Admonit

Monitoring reklam adMonit

Chcę poznać Admonit
monitoring reklam Admonit

Z monitoringiem reklam adMonit przeanalizuj reklamy konkurencji w prasie, radiu oraz telewizji. Przejrzyj wszystkie kreacje reklamowe i na bieżąco pozyskuj raporty z wydatków reklamowych w branży. Aktywność reklamową zestaw z pozostałymi publikacjami w mediach, sprawdź wskaźniki AVE oraz zaplanuj nowe budżety.

Moduł analityczny

Analizuję media
moduł analityczny

Moduł Analityczny to narzędzie do zaawansowanej analizy materiałów z monitoringu wszystkich typów mediów. Zamów dowolny pakiet monitoringu mediów i korzystaj z Modułu Analitycznego bez żadnych dopłat! Otrzymasz dostęp do wielu kluczowych wskaźników publikacji: zasięgu, wydźwięku, zaangażowania, ekwiwalentu reklamowego (AVE), rankingów najważniejszych autorów i najistotniejszych mediów.