Monitoring zagraniczny

Działaj globalnie z monitoringiem mediów

Należymy do FIBEP – organizacji zrzeszającej firmy monitorujące media z całego świata. Pozyskujemy wyniki monitoringu mediów bezpośrednio od sprawdzonych partnerów z wszystkich krajów należących do FIBEP.

Interesuje Cię monitoring mediów zagranicznych?

Napisz do nas!
Monitoring mediów zagranicznych

Monitoring zagraniczny zintegrowany z IMM

Łatwe rozliczenia

Zamówienia koordynowane i rozliczane są przez IMM, co ułatwia składanie zlecenia. Gwarantujemy standardowe ceny monitoringu wyrażone w euro oraz jedną fakturę za całą usługę.

Wynik monitoringu importowany jest do bazy IMM. Dzięki temu możesz analizować media zagraniczne w Module Analitycznym, tworzyć statystyki i korzystać z funkcjonalności Biuletynu.

Zaawansowane narzędzia

Zaawansowane narzędzia

Wynik monitoringu importowany jest do bazy IMM. Dzięki temu możesz analizować media zagraniczne w Module analitycznym, tworzyć statystyki i korzystać z funkcjonalności Biuletynu online.

Poradnik IMM

Jak wybrać dobry monitoring zagraniczny?

 

 

Co do zalet monitoringu mediów nie trzeba przekonywać żadnego specjalisty ds. komunikacji. Bycie na bieżąco z wydarzeniami z branży, ułatwiony kontakt z konsumentem oraz możliwość szybkiego reagowania w sytuacjach kryzysowych stanowi wystarczający powód do korzystania z tego wszechstronnego narzędzia. Szczególnie w sytuacji, gdy Twoja firma ma także zagraniczne oddziały lub eksportuje produkty w świat. W takim wypadku idealnie sprawdzi się monitoring zagraniczny, dzięki któremu będziesz mógł kontrolować skalę dyskusji i wizerunek produktów nie tylko na rodzimym rynku.

Zobacz także