Monitoring radia i telewizji

Kontroluj wizerunek firmy w mediach docierających do milionowych grup odbiorców

Monitoring telewizji i radia jest idealnym rozwiązaniem, gdy prowadzisz szeroko zakrojone działania wizerunkowe oraz bierzesz udział w lokalnych wydarzeniach.

Najszerszy zakres monitoringu RTV na rynku

Sprawdzam wycenę

Monitorujemy blisko 350 stacji o zasięgu
ogólnopolskim i regionalnym

Szybki monitoring i łatwo dostępne dane

Wyszukujemy informacje w radiu i telewizji w systemie 24/7. Wyniki monitoringu radia i telewizji dostępne są w ciągu dwóch godzin od emisji programu. Masz do nich dostęp na Platformie IMM oraz za pomocą systemu wygodnych powiadomień online.

Do tej pory mieliśmy dostęp tylko do materiałów pojawiających się w internecie. Za jedną z największych zalet usług IMM uważamy możliwość monitorowania również wzmianek prasowych, radiowych i telewizyjnych, ponieważ zgodnie z naszymi przypuszczeniami wiele tego rodzaju publikacji wcześniej pozostawało przez nas niezauważonych.
Anna Iżyńska, Stowarzyszenie Otwarte Klatki

Integracja z wszystkimi usługami IMM

Materiały z monitoringu RTV analizujesz i przeglądasz na Platformie oraz w sekcji Analizy. Jeśli zamawiasz monitoring reklam – możesz porównać wyniki w jednym miejscu.

Cenimy sobie przejrzysty sposób działania platformy, dzięki której mamy nieustanny i łatwy dostęp do interesujących nas materiałów.
Józefina Bartyzel, Fundacja Krystyny Jandy Na Rzecz Kultury

Wskaźnik zasięgu RTV

Materiały opisujemy dodatkowymi informacjami o efektywności dotarcia (zasięg), wysokości ekwiwalentu reklamowego (AVE), wydźwięku materiału i wieloma innymi wskaźnikami ułatwiającymi raportowanie i analizę komunikacji.

Generowanie raportów w Excelu jest dla nas bardzo przydatne, mamy możliwość porównywania efektywności naszych działań w poszczególnych miesiącach i okresach na podstawie wyników wskaźników AVE i dotarcia.
Anna Iżyńska, Stowarzyszenie Otwarte Klatki

Gwarancja najwyższej jakości wyników

Monitoring radia i telewizji w IMM to gwarancja najwyższej jakości. Materiały z mediów są analizowane przez wyszkolonych analityków i researcherów.

Poradnik IMM

Dlaczego monitoring radia i telewizji jest potrzebny?

 

Nie prowadzisz komunikacji w mediach tradycyjnych? Nie masz szans zaistnieć w głównym wydaniu programów informacyjnych? Twoja kampania będzie realizowana tylko w mediach społecznościowych? Nawet jeśli odpowiadasz twierdząco na wszystkie powyższe pytania, nie oznacza to wcale, że powinieneś zrezygnować z monitorowania mediów w modelu 360!

Zobacz także

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg