INSTYTUT MONITOROWANIA MEDIÓW

Jesteśmy zespołem ponad 200 doświadczonych specjalistów, który o mediach wie wszystko. Od 2000 roku skutecznie wyszukujemy, analizujemy i archiwizujemy materiały ukazujące się w mediach. Wykonaliśmy już setki badań różnych marek i firm. Część z nich publikowaliśmy bezpłatnie - zobacz jak badamy media.


Od ponad dekady należymy też do elitarnej międzynarodowej organizacji FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d'Extraits de Presse) zrzeszającej firmy monitorujące media z całego świata. Misją IMM jest świadczenie najwyższej jakości usług związanych z pozyskiwaniem i analizą informacji ukazujących się w mediach. W trosce o zadowolenie Klientów rozwijamy nieustannie nasze produkty sięgając po innowacyjne rozwiązania i podwyższamy standardy obsługi. Swymi działaniami upowszechniamy ideę społecznej odpowiedzialności biznesu wobec naszych interesariuszy. Monitoring mediów jest niezbędny w pracy działów marketingu i public relations. Dzięki nam zmierzysz efektywność komunikacji Twojej firmy czy marki oraz zyskasz wiedzę, która pozwoli Ci stale doskonalić działania. Nie znamy zleceń niemożliwych do realizacji. Pracujemy dla międzynarodowych korporacji, małych firm i instytucji, organizacji pozarządowych, urzędów państwowych, agencji PR, artystów oraz sportowców. Dołącz do ponad 2 tysięcy zadowolonych Klientów IMM!

Eksperci 

Paweł Sanowski

Prezes IMM

Prezes Zarządu Instytutu Monitorowania Mediów, firmy należącej do międzynarodowej organizacji FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d'Extraits de Presse). Członek Zarządu MediaTrust Romania. Prezes wydawnictwa PRoto.pl, największego w Polsce opiniotwórczego portalu przeznaczonego dla specjalistów ds. public relations. Ukończył Politechnikę Wrocławską na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz studia podyplomowe w Wyższej Szkole Ubezpieczeń i Bankowości. Od ponad dekady prowadzi wykłady na temat monitoringu mediów m.in. na Uniwersytecie Warszawskim, Szkole Głównej Handlowej w Warszawie czy w London School of Public Relations. Jest członkiem jury konkursów związanych z komunikacją tj. Złote Spinacze, Superbrands, Szpalty Roku, Kampania Społeczna Roku czy Najlepszy Produkt Turystyczny Polskiej Organizacji Turystycznej. W kręgu zainteresowań Pawła Sanowskiego znajdują się nowoczesne metody zarządzania oraz trendy w obszarze mediów i narzędzi do ich analizy.

+48 22 378 37 50

Magdalena Tokaj

Kierownik ds. Rozwoju Badań

Analityk mediów z ponad 10-letnim doświadczeniem. Prowadziła projekty badawcze z zakresu analiz wizerunku i efektów PR w mediach m.in. dla Coca-Cola, PKN Orlen, Kompanii Piwowarskiej, Bayer, Michelin. Socjolog cyfrowy, specjalizuje się w badaniach niereaktywnych i analizie treści. Ekspert branżowy, autorka artykułów naukowych i opracowań oraz współautorka książki wydanej przez IMM: Media360. Od analityki do sprzedaży. Prowadzi szkolenia i zajęcia na uczelniach z zakresu wykorzystywania danych do planowania komunikacji marketingowej oraz mierzenia efektów kampanii promocyjnych i działań wizerunkowych. Członek Polskiego Towarzystwa Badania Rynku i Opinii. Kończy rozprawę doktorską z zakresu prosumpcji sieciowej w internecie. Skomplikowane zagadnienia teoretyczne przedstawia na przykładach z życia kotów. Lubi koty, szczególnie te w kosmosie. Obecnie utrzymuje dwa koty. W przyszłości chce mieć jeszcze więcej kotów.

+48 22 378 37 50

Małgorzata Dylakowska

Dyrektor Działu Sprzedaży

Sprzedażą zajmuje się od 1992 roku, w tym od dziewiętnastu lat w branży monitorowania mediów. W tym czasie pozyskała wielu prestiżowych Klientów IMM m.in. MetLife, PKN Orlen, Michelin Polska, Coca-Cola Poland Services, Kompania Piwowarska. Już piętnaście lat zarządza pracą Działu Handlowego. Na co dzień zajmuje się także negocjowaniem warunków współpracy z kluczowymi Klientami czy koordynowaniem działań przetargowych. Pasją Małgorzaty są podróże – szczególnie po greckich wyspach, spośród których udało jej się zwiedzić już piętnaście, a liczba ta rośnie co roku.

Michał Kinas

Kierownik Działu Obsługi Klienta

Na pokładzie IMM od 2010 roku. Z wykształcenia jest dziennikarzem, filologiem, teatrologiem – jak na typowego humanistę przystało jego zainteresowania są wszechstronne. W IMM zarządza pracą Działu Obsługi Klienta oraz osobiście dba o podnoszenie satysfakcji kluczowych Klientów z usług firmy. Prywatnie jest fanem polskiej literatury fantasy oraz gier RPG.

Elżbieta Lepianka

Ekspert ds. Współpracy z Klientami Kluczowymi

Od 2007 roku dba o jakość obsługi Klienta oraz optymalizowanie usług IMM pod kątem potrzeb współpracujących z nami firm i instytucji. W tym czasie rozwinęła swoje kompetencje i awansowała od specjalisty do eksperta. Zadowolenie Klientów z profesjonalnej opieki wyraża się m.in. pozytywnymi opiniami w mediach społecznościowych. Wśród zainteresowań Elżbiety można wymienić kino i literaturę, a także nowe technologie i media.

Monika Bernadyszes

Zastępca Kierownika Działu Analiz

 W IMM pracuje od 2004 roku, a od 2008 obejmuje aktualne stanowisko. Na co dzień koordynuje pracę zespołu oraz wykonuje analizy wizerunkowe – ilościowe i jakościowe. Monika interesuje się kinem oraz astronomią.

CSR

Społeczna odpowiedzialność biznesu to jeden z filarów, na których IMM opiera swoją działalność. Celem naszych działań w zakresie CSR jest zrównoważony rozwój firmy oparty o dobre relacje z Klientami, partnerami, pracownikami oraz interesariuszami. Wspieramy wartościowe inicjatywy oraz dbamy o kreowanie dobrych praktyk w branży monitoringu mediów.

Wspomniane cele osiągamy wspierając akcje non-profit, badając poziom satysfakcji Klientów i pracowników oraz prowadzimy odpowiedzialną politykę personalną. Ponad 50% kadry kierowniczej w IMM to kobiety. Efektem naszej strategii CSR są ważne programy wspierające odpowiedzialny biznes:
W ramach tego programu dostarczamy narzędzia do monitoringu mediów między innymi dla: Teatru 6.piętro, Teatru Powszechnego oraz wielu innych ośrodków kultury.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami! +48 22 378 37 50