Instytut Monitorowania Mediów

Rozwijamy się razem z Wami

IMM jest zespołem specjalistów, którzy o mediach wiedzą wszystko. Od 2000 roku skutecznie wyszukujemy, analizujemy i archiwizujemy materiały ukazujące się we wszystkich mediach. Monitorujemy internetsocial media, prasę, radio i telewizję. Pracujemy dla ponad 1000 klientów z kraju i zagranicy.

Należymy do FIBEP

FIBEP

Od ponad dekady należymy do elitarnej międzynarodowej organizacji FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d’Extraits de Presse) zrzeszającej firmy monitorujące media z całego świata.

Jesteśmy wieloletnim partnerem Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Naszym celem w zakresie CSR jest zrównoważony rozwój oparty o dobre relacje z klientami, partnerami, pracownikami oraz interesariuszami. Cele te osiągamy, wspierając akcje non-profit, badając poziom satysfakcji klientów i pracowników, dbając o kreowanie dobrych praktyk w branży monitoringu mediów oraz prowadząc odpowiedzialną politykę personalną. Ponad 50% kadry kierowniczej w IMM to kobiety.

Jesteśmy odpowiedzialni społecznie

Jesteśmy odpowiedzialni społecznie

Jesteśmy wieloletnim partnerem Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Naszym celem w zakresie CSR jest zrównoważony rozwój oparty o dobre relacje z klientami, partnerami, pracownikami oraz interesariuszami. Cele te osiągamy, wspierając akcje non-profit, badając poziom satysfakcji klientów i pracowników, dbając o kreowanie dobrych praktyk w branży monitoringu mediów oraz prowadząc odpowiedzialną politykę personalną. Ponad 50% kadry kierowniczej w IMM to kobiety.

Nie znamy zleceń niemożliwych do realizacji

Pracujemy dla międzynarodowych korporacji, małych firm, instytucji i administracji publicznej, organizacji pozarządowych, agencji PR, agencji marketingowych, artystów oraz sportowców. Stale sięgamy po innowacyjne rozwiązania, dzięki temu możemy spełniać oczekiwania naszych klientów.

Biuletyn IMM to internetowy serwis informacyjny zawierający tematyczny przegląd i opracowanie wybranych materiałów z mediów. Biuletyn jest publikacją periodyczną w rozumieniu art. 7 ust. 2 pkt. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. oraz art. 11 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Redakcja Biuletynu IMM mieści się pod adresem siedziby Wydawcy – Instytutu Monitorowania Mediów sp. z o.o. sp.k.: Warszawa (00-805), ul. Chmielna 85/87. Redaktor Naczelny Biuletynu IMM: Paweł Sanowski.

Jesteśmy wydawcą Biuletynu IMM

Jesteśmy wydawcą Biuletynu IMM

Biuletyn IMM to internetowy serwis informacyjny zawierający tematyczny przegląd i opracowanie wybranych materiałów z mediów. Biuletyn jest publikacją periodyczną w rozumieniu art. 7 ust. 2 pkt. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. oraz art. 11 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Redakcja Biuletynu IMM mieści się pod adresem siedziby Wydawcy – Instytutu Monitorowania Mediów sp. z o.o. sp.k.: Warszawa (00-805), ul. Chmielna 85/87. Redaktor Naczelny Biuletynu IMM: Paweł Sanowski.

Eksperci

Prezes

Paweł Sanowski

Prezes Zarządu Instytutu Monitorowania Mediów, firmy należącej do międzynarodowej organizacji FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d’Extraits de Presse). Członek Zarządu MediaTrust Romania. Prezes wydawnictwa PRoto.pl, największego w Polsce opiniotwórczego portalu przeznaczonego dla specjalistów ds. public relations. Ukończył Politechnikę Wrocławską na kierunku zarządzanie i marketing oraz studia podyplomowe w Wyższej Szkole Ubezpieczeń i Bankowości. Od ponad dekady prowadzi wykłady na temat monitoringu mediów m.in. na Uniwersytecie Warszawskim, w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie czy w London School of Public Relations. Jest członkiem jury konkursów związanych z komunikacją m.in. Złote Spinacze, Superbrands, Szpalty Roku, Kampania Społeczna Roku, Najlepszy Produkt Turystyczny Polskiej Organizacji Turystycznej. W kręgu zainteresowań Pawła Sanowskiego znajdują się nowoczesne metody zarządzania oraz trendy w obszarze mediów i narzędzi do ich analizy.

Kontakt
pawel_sanowski
pawel_sanowski
Prezes

Paweł Sanowski

Prezes Zarządu Instytutu Monitorowania Mediów, firmy należącej do międzynarodowej organizacji FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d’Extraits de Presse). Członek Zarządu MediaTrust Romania. Prezes wydawnictwa PRoto.pl, największego w Polsce opiniotwórczego portalu przeznaczonego dla specjalistów ds. public relations. Ukończył Politechnikę Wrocławską na kierunku zarządzanie i marketing oraz studia podyplomowe w Wyższej Szkole Ubezpieczeń i Bankowości. Od ponad dekady prowadzi wykłady na temat monitoringu mediów m.in. na Uniwersytecie Warszawskim, w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie czy w London School of Public Relations. Jest członkiem jury konkursów związanych z komunikacją m.in. Złote Spinacze, Superbrands, Szpalty Roku, Kampania Społeczna Roku, Najlepszy Produkt Turystyczny Polskiej Organizacji Turystycznej. W kręgu zainteresowań Pawła Sanowskiego znajdują się nowoczesne metody zarządzania oraz trendy w obszarze mediów i narzędzi do ich analizy.

Kontakt
magdalena_tokaj
Research Manager

Magdalena Tokaj

Analityk mediów z ponad 10-letnim doświadczeniem. Prowadziła projekty badawcze z zakresu analiz wizerunku i efektów PR w mediach dla takich firm jak Coca-Cola, PKN Orlen, Kompania Piwowarska, Bayer, Michelin. Socjolog cyfrowy, specjalizuje się w badaniach niereaktywnych i analizie treści oraz wizualizacji danych. Ekspert branżowy, autorka artykułów naukowych i opracowań oraz współautorka książki wydanej przez IMM Media360. Od analityki do sprzedaży. Prowadzi szkolenia i zajęcia na uczelniach z zakresu wykorzystywania danych do planowania komunikacji marketingowej oraz mierzenia efektów kampanii promocyjnych i działań wizerunkowych. Członek Polskiego Towarzystwa Badania Rynku i Opinii oraz Association of Internet Researchers. Skomplikowane zagadnienia teoretyczne przedstawia na przykładach z życia kotów. Lubi koty, szczególnie te w kosmosie. Obecnie utrzymuje dwa koty. W przyszłości chce mieć ich jeszcze więcej.

Kontakt
Dyrektor Działu Handlowego

Małgorzata Dylakowska

Sprzedażą zajmuje się od 1992 roku, od dziewiętnastu lat w branży monitorowania mediów. W tym czasie pozyskała wielu prestiżowych klientów IMM m.in. MetLife, PKN Orlen, Michelin Polska, Coca-Cola Poland Services, Kompania Piwowarska. Już piętnaście lat zarządza pracą działu handlowego. Na co dzień zajmuje się negocjowaniem warunków współpracy z kluczowymi klientami oraz koordynowaniem działań przetargowych. Pasją Małgorzaty są podróże – szczególnie po greckich wyspach, spośród których udało jej się zwiedzić już kilkanaście, a liczba ta rośnie z roku na rok.

Kontakt
malgorzata_dylakowska
malgorzata_dylakowska
Dyrektor Działu Sprzedaży

Małgorzata Dylakowska

Sprzedażą zajmuje się od 1992 roku, od dziewiętnastu lat w branży monitorowania mediów. W tym czasie pozyskała wielu prestiżowych klientów IMM m.in. MetLife, PKN Orlen, Michelin Polska, Coca-Cola Poland Services, Kompania Piwowarska. Już piętnaście lat zarządza pracą działu handlowego. Na co dzień zajmuje się negocjowaniem warunków współpracy z kluczowymi klientami oraz koordynowaniem działań przetargowych. Pasją Małgorzaty są podróże – szczególnie po greckich wyspach, spośród których udało jej się zwiedzić już kilkanaście, a liczba ta rośnie z roku na rok.

Kontakt
michal_kinas
Kierownik Działu Obsługi Klienta

Michał Kinas

Na pokładzie IMM od 2010 roku. Z wykształcenia jest dziennikarzem, filologiem, teatrologiem – jak na typowego humanistę przystało jego zainteresowania są wszechstronne. W IMM zarządza pracą Działu Obsługi Klienta oraz osobiście dba o podnoszenie satysfakcji kluczowych Klientów z usług firmy. Prywatnie jest fanem polskiej literatury fantasy oraz gier RPG.

Kontakt
Ekspert ds. Współpracy z Klientami Kluczowymi

Elżbieta Lepianka

Od 2007 roku dba o jakość obsługi klienta oraz optymalizowanie usług pod kątem potrzeb współpracujących z IMM firm i instytucji. W tym czasie rozwinęła swoje kompetencje i awansowała od specjalisty do eksperta. Zadowolenie Klientów z profesjonalnej opieki wyraża się m.in. pozytywnymi opiniami w mediach społecznościowych. Wśród zainteresowań Elżbiety można wymienić kino i literaturę, a także nowe technologie i media.

Kontakt
elzbieta_lepianka
elzbieta_lepianka
Ekspert ds. Współpracy z Klientami Kluczowymi

Elżbieta Lepianka

Od 2007 roku dba o jakość obsługi klienta oraz optymalizowanie usług pod kątem potrzeb współpracujących z IMM firm i instytucji. W tym czasie rozwinęła swoje kompetencje i awansowała od specjalisty do eksperta. Zadowolenie Klientów z profesjonalnej opieki wyraża się m.in. pozytywnymi opiniami w mediach społecznościowych. Wśród zainteresowań Elżbiety można wymienić kino i literaturę, a także nowe technologie i media.

Kontakt
Kierownik Działu Analiz

Natalia Hipsz

Metodolog badań społecznych z kilkunastoletnim doświadczeniem w projektowaniu i koordynowaniu badań oraz analizie danych ilościowych i jakościowych. W 2014 roku uzyskała stopień naukowy doktora w zakresie empirycznej metodologii badań społecznych (IS UW). Prelegentka na konferencjach i autorka publikacji naukowych, wykładowca akademicki. W IMM jest odpowiedzialna za pracę Działu i rozwój oferty analitycznej.

Kontakt
Zastępca Kierownika Działu Analiz

Monika Bernadyszes

W IMM pracuje od 2004 roku, a od 2008 piastuje obecne stanowisko. Na co dzień koordynuje pracę zespołu oraz wykonuje analizy wizerunkowe – ilościowe i jakościowe. Monika interesuje się kinem oraz astronomią.

Kontakt
monika_bernadyszes
monika_bernadyszes
Zastępca Kierownika Działu Analiz

Monika Bernadyszes

W IMM pracuje od 2004 roku, a od 2008 piastuje obecne stanowisko. Na co dzień koordynuje pracę zespołu oraz wykonuje analizy wizerunkowe – ilościowe i jakościowe. Monika interesuje się kinem oraz astronomią.

Kontakt

Wypróbuj

 

IMM