Instytut Monitorowania Mediów

Rozwijamy się razem z Wami

Instytut Monitorowania Mediów to w 100% polska firma technologiczna, od ponad dwóch dekad dostarczająca najwyższej jakości rozwiązania w zakresie monitoringu i analiz mediów. Nasze narzędzia i technologie są w całości tworzone w kraju, przez naszych programistów, analityków i badaczy mediów. Całość kapitału, podatków i know-how pozostaje w Polsce – bez transferu danych, własności intelektualnej ani zysków za granicę. Każda złotówka wydana przez instytucje publiczne na nasze usługi wraca do polskiej gospodarki poprzez wynagrodzenia, podatki i inwestycje w rozwój krajowych technologii.

IMM od 25 lat buduje narzędzia analityczne oraz prowadzi wszechstronne badania przekazów mediowych. Obecnie jest największą firmą z branży monitoringu mediów w Polsce. Od 2008 roku oferuje swoje usługi również w Rumunii pod marką mediaTRUST, gdzie w krótkim czasie również stała się liderem. IMM wspiera firmy, instytucje i marki osobiste w efektywnym mierzeniu i raportowaniu wyników komunikacji zewnętrznej, planowaniu strategii oraz przeciwdziałaniu kryzysom wizerunkowym. Firma integruje wyniki publikacji ze wszystkich rodzajów mediów w jednym narzędziu, w tym jako jedyna na rynku również reklamy. Wykonuje raporty sponsoringowe i analizy jakościowo-statystyczne. IMM obsługuje tysiące klientów w kraju i zagranicą – międzynarodowe korporacje, małe firmy, instytucje, administrację publiczną, organizacje pozarządowe, agencje PR, agencje marketingowe oraz marki osobiste. Monitoring IMM obejmuje prasę, radio, telewizję, portale internetowe, media społecznościowe, a także podcasty i kanały video.

jesteśmy na rynku

od 25 lat
obsługiwanych

krajów
firm z całego

świata
dostarczonych

danych o publikacjach

Zaufało nam ponad
4000 firm z całego świata!

Dlaczego właśnie my?

Należymy

do FIBEP


Już prawie od 20 lat należymy do elitarnej międzynarodowej organizacji FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d’Extraits de Presse) zrzeszającej firmy monitorujące media z całego świata.

Jesteśmy odpowiedzialni społecznie


Jesteśmy wieloletnim partnerem Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Naszym celem w zakresie CSR jest zrównoważony rozwój oparty o dobre relacje z klientami, partnerami, pracownikami oraz interesariuszami. Cele te osiągamy, wspierając akcje non-profit, badając poziom satysfakcji klientów i pracowników, dbając o kreowanie dobrych praktyk w branży monitoringu mediów oraz prowadząc odpowiedzialną politykę personalną. Ponad 50% kadry kierowniczej w IMM to kobiety!

Nie znamy zleceń
niemożliwych do realizacji


Pracujemy dla międzynarodowych korporacji, małych firm, instytucji i administracji publicznej, organizacji pozarządowych, agencji PR, agencji marketingowych, artystów oraz sportowców. Stale sięgamy po innowacyjne rozwiązania, dzięki temu możemy spełniać oczekiwania naszych klientów.

Jesteśmy wydawcą
Biuletynu IMM


Biuletyn IMM to internetowy serwis informacyjny zawierający tematyczny przegląd i opracowanie wybranych materiałów z mediów. Biuletyn jest publikacją periodyczną w rozumieniu art. 7 ust. 2 pkt. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. oraz art. 11 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Redakcja Biuletynu IMM mieści się pod adresem siedziby Wydawcy – Instytutu Monitorowania Mediów S.A.: ul. Przyokopowa 33, 01-208 Warszawa. Redaktor Naczelny Biuletynu IMM: Paweł Sanowski.

IMM to

  • 100% polskiego kapitału i zarządu,
  • 100% podatków płaconych w Polsce,
  • 100% know-how tworzonego przez polskich specjalistów,
  • pełen zakres monitoringu mediów – prasa, radio, telewizja, internet, social media,
  • bezpieczeństwo danych – wszystkie dane są przetwarzane wyłącznie w Polsce,
  • wsparcie w budowaniu cyfrowej odporności polskiego społeczeństwa oraz wykrywaniu dezinformacji.

Informacja o realizowanym projekcie dofinansowanym z Funduszy Europejskich.

Firma Instytut Monitorowania Mediów S.A. uzyskała dofinansowanie w ramach Programu Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki.

Instytut Monitorowania Mediów S.A. uzyskał dofinansowanie w ramach Programu Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki na realizację projektu zatytułowanego: „Opracowanie opartego na uczeniu maszynowym narzędzia do grupowania tematycznego publikacji mediowych i efektywnego ustalania ich istotności dla klienta”.

Projekt ma na celu opracowanie Zaawansowanego Systemu Klasyfikowania (ZSK) monitorowanych materiałów mediowych dotyczących danej marki lub zagadnienia.

Cudzysłów

Opinie naszych Klientów

Sprawdź, dlaczego tak wiele marek na całym świecie nam zaufało!

Dziękujemy za naszą wieloletnią i bardzo dobrą współpracę. Codzienny monitoring mediów dostarczany przez IMM pozwala nam na bieżąco śledzić trendy rynkowe oraz ekspozycję CSRinfo w przestrzeni medialnej. Dziękujemy również za nieocenione wsparcie przy realizacji naszych projektów badawczych.
Liliana Anam

CEO CSRinfo

Zaletą usług IMM jest szeroka baza monitorowanych źródeł, intuicyjna i rozbudowana platforma umożliwiająca samodzielne tworzenie raportów oraz zestawień, a także wysoki standard obsługi Klienta. Współpracę z IMM oceniamy bardzo wysoko i rekomendujemy Instytut jako rzetelnego, elastycznego i godnego zaufania partnera biznesowego.
Małgorzata Krysiak

Marketing Manager

Dzięki kompleksowym analizom POT, a także uczestniczące w projekcie podmioty jak kluby sportowe i organizacje, otrzymywały szczegółowe dane dotyczące obecności Polski w zagranicznych mediach, w kontekście występów polskich sportowców i drużyn uczestniczących w międzynarodowych rozgrywkach. Raporty obejmowały nie tylko ilościowe wskaźniki zasięgu, częstotliwości i ekspozycji, ale również jakość przekazu, jego wydźwięk i zasięg. Uwzględniano pełne spektrum mediów, od prasy i portali internetowych, przez media społecznościowe, aż po transmisje tv.
Małgorzata Wilk-Grzywna

Wiceprezes

Mam przyjemność zarekomendować Grupę IMM, jako rzetelnego i godnego zaufania partnera w zakresie przygotowywania raportów dotyczących wartości potencjału wizerunkowego.W trakcie naszej współpracy Grupa IMM wykazała się najwyższym poziomem profesjonalizmu. Dostarczane raporty były zawsze opracowane w sposób merytoryczny, szczegółowy i oparty na wiarygodnych danych.
Marek Wierzbicki

Prezes Zarządu

Bardzo dziękuje za raport - na bazie publikacji informacji o nim sporo osób i firmy zwróciło się do mnie z pytaniem, jak to robiłem i do kogo się zgłosić. Raport przygotowany przez analityków wyraźnie pokazywał, do jakiej liczby odbiorców udało się dotrzeć z przekazem oraz jaki ekwiwalent reklamowy udało się uzyskać – zdaję sobie sprawę, że AVE to współczynnik niedoskonały, ale jednocześnie pokazuje on pewne szacunkowe wartości. Uważam, że taki solidny fundament merytoryczny i liczbowy jest naprawdę kluczowy w kontekście rozmów z potencjalnymi sponsorami.
Michał Leksiński

Pasjonat podróży i górskich wypraw

Każdy dzień rozpoczynam od lektury monitoringu mediów. Korzystam z intuicyjnej platformy, jak i aplikacji IMMapp. Dzięki tym rozwiązaniom, codzienne śledzenie aktualnych publikacji na temat naszych działań jest proste i szybkie. A kiedy zamykamy projekty, rozbudowany moduł analityczny pomaga nam generować wartościowe raporty z każdego kanału komunikacji. IMM od 25 lat działa w branży monitoringu, a jak sami twierdzą – O mediach wiedzą wszystko. I to prawda!
Ewa Dziadyk

Kierownik Zespołu PR i Marketingu

Nasi Eksperci

Paweł Sanowski

Paweł Sanowski

Prezes

Krzysztof Sitkiewicz

Krzysztof Sitkiewicz

Wiceprezes, Dyrektor Finansowy

Sebastian Bykowski

Sebastian Bykowski

Wiceprezes, pion Marketingu i Sprzedaży, IMM.

Agata Andruszkiewicz

Agata Andruszkiewicz

Członkini Zarządu, Chief Technology Officer

Monika Ezman

Monika Ezman

Członkini Zarządu, Dyrektorka Zarządzająca Usługami

Przemysław Palacz

Przemysław Palacz

Członek Zarządu, Chief Information Officer

Maciej Nowocień

Maciej Nowocień

Dyrektor Produkcji

Michał Kinas

Michał Kinas

Koordynator ds. Procesów i Administracji

Aneta Szostak

Aneta Szostak

Kierownik Działu Rozwoju Rynku i Sprzedaży

Małgorzata Dylakowska

Małgorzata Dylakowska

Dyrektor Handlowy ds. Rozwoju Sprzedaży

Miłosz Sieradzki

Miłosz Sieradzki

Ekspert do spraw rozwoju rynku i sprzedaży, IMM.

Robert Sadowski

Robert Sadowski

Kierownik Działu Komunikacji Marketingowej

Newsletter promo