
Mediostrefa.
Poznaj nasze raporty, badania, infografiki, webinary oraz mnóstwo interesujących treści na temat monitoringu mediów
Case Studies.


Julia Wieniawa najcenniejszą kobiecą marką osobistą w polskiej branży filmowej

Katarzyna Cichopek najcenniejszą kobiecą marką osobistą w kategorii „Media, kultura, lifestyle” według IMM i „Forbes Women”

Facebook jako pole bitwy o klienta: Analiza komunikacji polskiej branży ubezpieczeniowej w czerwcu 2025

Quebonafide z 3,5 razy większym zasięgiem niż wszystkie koncerty zagranicznych gwiazd na PGE Narodowym w 2025 roku

No i wylądował! Sławosz Uznański-Wiśniewski ulubieńcem mediów i internautów

Raport KPxIMM: „Kobiety w zarządach – droga do równowagi”

Słodycze podbijają ekrany i podniebienia. Kinder z największymi wydatkami na reklamę w pierwszym kwartale 2023 roku

Za kierownicą przyszłości. Tesla i Volvo na medialnym szczycie

Media wciąż bez kobiet — wyniki badania IMM dla Forbes Women

Morawiecki, Duda i Dworczyk liderami polskiej sceny politycznej 2021 w mediach
