Bez spamu i materiałów nie na temat
Dzięki narzędziom do monitoringu internetu będziesz skutecznie przeciwdziałać kryzysom w sieci. Szybciej i łatwiej nawiążesz wartościowe relacje z istotnymi odbiorcami aktywnymi w mediach społecznościowych.
Nasi eksperci pomagają w wyborze najbardziej efektywnych słów kluczowych. Dzięki temu otrzymasz wyłącznie materiały istotne w danym kontekście.
Aktualizacja wyników wyszukiwania następuje w czasie rzeczywistym, a materiały z monitoringu internetu są dostępne na Platformie IMM tuż po ich publikacji. Rozbudowany system alertów pozwala być na bieżąco z pojawiającymi się wzmiankami w sieci.
Otrzymasz materiały opisane wieloma wskaźnikami, są to m.in. wydźwięk (pozytywny, neutralny, negatywny), zasięg informacji i ekwiwalent reklamowy. Posty z mediów społecznościowych są dodatkowo uzupełnione o miary zaangażowania: liczbę fanów, udostępnień, komentarzy oraz polubień.
Jednym kliknięciem przechodzisz do materiałów źródłowych, aby odpowiedzieć na pytanie konsumenta, włączyć się do dyskusji lub zadziałać antykryzysowo.
W Analizach sprawnie przeanalizujesz dużą liczbę publikacji z internetu i social mediów, a także odszukasz i przejrzysz najważniejsze publikacje. Szybko pobierzesz statystyki, tabele i wykresy.
Sprawdź nasz autorski system w formie aplikacji do samodzielnego definiowania monitoringu internetu i monitoringu social mediów. Dzięki aplikacji indywidualnie ustawisz monitoring internetu według wybranych przez Ciebie fraz. Do monitoringu marki w sieci możesz dodać nieograniczoną liczbę słów kluczowych. W ten sposób możesz precyzyjnie wyszukać informacje i wyeliminować materiały bezwartościowe.
Monitoring internetu i mediów społecznościowych na start
Monitoring mediów jest narzędziem wspierającym działania komunikacyjne. Co to jednak oznacza w praktyce? W poradniku znajdziesz kilka podstawowych zastosowań monitoringu internetu i mediów społecznościowych, które pozwolą Ci jeszcze skuteczniej komunikować się z odbiorcami.
Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!
Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!
Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!
Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!
Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!
Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!