Więcej sportu w monitoringu RTV
- Nowe stacje sportowe to odpowiedź na zapotrzebowanie klientów i rosnącą popularność marketingu sportowego – mówi Anna Sanowska, dyrektor Działu...
Więcej- Nowe stacje sportowe to odpowiedź na zapotrzebowanie klientów i rosnącą popularność marketingu sportowego – mówi Anna Sanowska, dyrektor Działu...
Więcej„PR Forum” to najważniejsze wydarzenie na mapie spotkań specjalistów z branży PR organizowane przez Związek Firm Public Relations przy współpracy...
WięcejIMM stale monitoruje prasę Internet, radio, telewizję oraz Social Media. Wyniki monitoringu mediów udostępniane są klientom on-line, 24 godziny na...
WięcejW październiku 2010 roku FIBEP roześle pierwszy numer newslettera do wszystkich członków stowarzyszenia. Za jego stworzenie odpowiedzialny jest Instytut Monitorowania...
WięcejProjekt „IMM dla kultury” polega na wspieraniu przez Instytut wartościowych inicjatyw kulturalnych. Tym razem na potrzeby nowego partnera IMM będzie...
Więcej21 maja 2008 roku IMM nabył 60% udziałów rumuńskiej spółki, z możliwością dokonania wykupu pozostałych udziałów po dwóch latach. Kilka...
Więcej