PR FORUM 2010 – najważniejsza konferencja o komunikacji i PR w biznesie przed nami

„PR Forum” to najważniejsze wydarzenie na mapie spotkań specjalistów z branży PR organizowane przez Związek Firm Public Relations przy współpracy merytorycznej z THINKTANK – magazynem skierowanym do top managerów. Co roku gromadzi ono prawie 200-osobowe grono specjalistów z dziedziny PR. Tegoroczne forum odbędzie się 25 listopada w warszawskim hotelu InterContinental.

Wśród zaproszonych na konferencję zagranicznych ekspertów są najwięksi praktycy biznesu. Jon Silk na co dzień przygotowuje strategie komunikacyjne m.in. LG czy Microsoft; Jan Hol jest wiceprezesem ds. komunikacji korporacyjnej w grupie Océ – dostawcy rozwiązań druku i zarządzania dokumentami w ponad 100 krajach; Danny Devriendt to uznany autorytet w dziedzinie mediów cyfrowych w Europie.
 
Podczas konferencji podsumowane zostaną najważniejsze wydarzenia z zakresu public relations na świecie w mijającym roku. Jednym z tematów będzie kryzys wizerunkowy BP związany z katastrofą ekologiczną w Zatoce Meksykańskiej. Motywem przewodnim będzie jednak rola mediów społecznościowych w budowaniu marki.

Prawdziwym wyzwaniem dla największych marek na świecie jest obecnie nie tylko dotarcie z informacją do klienta, ale zbudowanie ich długotrwałej lojalności, co bez sprawnych i obiektywnych narzędzi monitorowania efektów social media jest niemożliwe – powiedział Jon Silk, gość specjalny „PR Forum 2010”.

Kongresowi będzie towarzyszyć uroczysta gala konkursu na najlepsze projekty PR w Polsce – „Złote Spinacze 2010”. W tegorocznym konkursie jury wybierało zwycięzców w 15 kategoriach spośród 104 projektów, nadesłanych przez 50 firm i instytucji.

Głównym partnerem konferencji został Instytut Monitorowania Mediów. Patronat medialny nad „PR Forum 2010” objęli: Polsat News, Radio Pin, Dziennik Gazeta Prawna, Brief, PRoto.pl, MediaRun.pl, Newsline.pl, GoldenLine.pl, Bankier.pl, PRNews.pl, Fundacja InternetPR. Partnerem technicznym jest firma Brill AV Media.

Instytut Monitorowania Mediów jest liderem w branży monitoringu mediów. Od 10 lat świadczy usługi wyszukiwania i analizy informacji publikowanych w mediach oraz tworzenia raportów wizerunkowych. IMM stale monitoruje ponad 900 tytułów gazet i czasopism ogólnopolskich, regionalnych i anglojęzycznych, 33 stacje telewizyjne, 63 stacje radiowe, polskie zasoby Internetu oraz Social Media. Od 2002 roku jest członkiem FIBEP. Więcej informacji o IMM jest dostępnych na stronie www.imm.com.pl.