Branża handlowa – Lidl i Media Expert z największymi wydatkami reklamowymi w skali roku
W IMM na bieżąco monitorujemy wydatki poniesione przez firmy na rzecz reklam w mediach tradycyjnych. Z danych za okres od...
WięcejW IMM na bieżąco monitorujemy wydatki poniesione przez firmy na rzecz reklam w mediach tradycyjnych. Z danych za okres od...
WięcejIMM przeanalizował wpisy internautów dotyczące zjawiska #betonozy, czyli wycinania drzew w miastach i wylewania pustych przestrzeni betonem. Budzi to opór...
WięcejW IMM przeanalizowaliśmy wzmianki w mediach, które mówiły o konkretnych markach lodów. Wzięliśmy pod uwagę materiały z prasy, portali internetowych...
WięcejPracodawcom zależy na odpowiednim employer brandingu - budowaniu wizerunku firmy postrzeganej jako pracodawca marzeń. Dużą wagę przykładają do tego, jakie...
WięcejPlansze sponsorskie zapraszające na film lub program telewizyjny stanowią oprócz spotów reklamowych jedną z najpopularniejszych form informowania o produkcie w...
WięcejSkorzystaliśmy z monitoringu internetu i mediów społecznościowych i dowiedzieliśmy się, ile publikacji pojawiło się na portalach i na facebooku w...
Więcej