Oficjalnie na Facebooku i szczerze na Twitterze, czyli „Witaj szkoło!”
Im bliżej rozpoczęcia roku szkolnego, z tym większym nasileniem przybywało wzmianek o szkole w mediach społecznościowych. Sprawdziliśmy, że w ostatnim...
WięcejIm bliżej rozpoczęcia roku szkolnego, z tym większym nasileniem przybywało wzmianek o szkole w mediach społecznościowych. Sprawdziliśmy, że w ostatnim...
Więcej„Frankenkurczak” to kampania Stowarzyszenia Otwarte Klatki walczącego o poprawę warunków życia zwierząt hodowanych przemysłowo. Celem kampanii jest wprowadzenie systemowych zmian w...
WięcejOd 15 czerwca, kiedy Andrzej Bargiel wyruszył do Karakorum, do 24 lipca na temat sportowca opublikowanych zostało ponad dziewięć tysięcy...
WięcejOscarowe nastroje Przeanalizowaliśmy dane IMM z monitoringu internetu i mediów społecznościowych od ogłoszenia nominacji (23 stycznia) do 25 lutego. W tym...
WięcejMonitoring IMM wykazał, że w sierpniu i wrześniu bieżącego roku powstało ponad 300 tysięcy internetowych artykułów oraz postów w mediach...
WięcejSondażowe badania CBOS pokazują, że Polacy są świadomi zagrożenia i szukają informacji o tym, jak się przed nim uchronić. Znikome jest jednak...
Więcej