IMM: Banki i ich aktywność w mediach. W I kwartale 2016 dominuje PKO Bank Polski.
Na podstawie informacji zbadanych w module analitycznym IMM wiemy, który z banków jest polecany przez internautów, a który reaguje najszybciej...
WięcejNa podstawie informacji zbadanych w module analitycznym IMM wiemy, który z banków jest polecany przez internautów, a który reaguje najszybciej...
WięcejIKEA tu (u)rządzi Przyglądając się bliżej branży meblarskiej* na interaktywnych zestawieniach modułu analitycznego, nie ulega wątpliwości kto jest liderem zestawienia benchmarkowego....
WięcejZamiast godła – kod kreskowy? Aplikacja „Pola”, dzięki której możemy sprawdzić pochodzenie produktów, zadebiutowała w listopadzie 2015 roku. Powstała w partnerstwie...
Więcej„Od pewnego czasu w Puszczy Białowieskiej zachodzi bardzo niepokojące zjawisko – zanikanie siedlisk przyrodniczych, zamieranie drzewostanów. Ten kryzys najbardziej dotknął...
WięcejInną istotną kwestią dla instytucji finansowych i ubezpieczycieli okazał się również podatek bankowy zapowiedziany przez PiS. Zgodnie z danymi IMM...
WięcejWedług analizy IMM od początku 2015 roku w mediach społecznościowych pojawiło się prawie 67 tysięcy deklaracji czytelnictwa, które mogły zostać...
Więcej