Monitoring mediów społecznościowych, czyli Twoja firma vs social media
Monitoring mediów społecznościowych to przydatne narzędzie, dzięki któremu dotrzesz do wzmianek na temat Twoich produktów lub usług. Monitorowanie social media...
WięcejMonitoring mediów społecznościowych to przydatne narzędzie, dzięki któremu dotrzesz do wzmianek na temat Twoich produktów lub usług. Monitorowanie social media...
WięcejDo czego wykorzystujesz monitoring mediów? Najprawdopodobniej do: sprawdzania opinii klientów o produkcie, szybkiego reagowania na sytuacje kryzysowe, przeprowadzania researchu. A gdyby...
WięcejObecność marek w mediach społecznościowych przeszła do porządku dziennego. Firma w social mediach to standard, jednakże potencjał tego rodzaju aktywności...
WięcejPrzygotowałeś naprawdę dobry artykuł: jest rzetelny, przepełniony wartościową zawartością i do tego nieźle napisany. Brawo! Na pewno zależy Ci na...
WięcejFirmy dokładają przeważnie wszelkich starań aby kreować swój pozytywny wizerunek oraz pozyskiwać klientów. Narzędziem wspierającym działania promocyjne i komunikacyjne jest...
WięcejW IMM zajmujemy się monitoringiem internetu już od kilkunastu lat. W tym czasie znaleźliśmy rozwiązania wielu problemów zgłaszanych przez klientów...
Więcej