Jak wykorzystać monitoring i wzmocnić swoją markę
Każdej wchodzącej na rynek firmie zależy na pozyskaniu jak największej liczby klientów i wyprzedzeniu konkurentów. Dzięki znajomości potrzeb klientów oraz...
WięcejKażdej wchodzącej na rynek firmie zależy na pozyskaniu jak największej liczby klientów i wyprzedzeniu konkurentów. Dzięki znajomości potrzeb klientów oraz...
WięcejMonitoring mediów społecznościowych jest narzędziem wspierającym działania komunikacyjne. Co to jednak oznacza w praktyce? Poniżej znajdziesz kilka podstawowych zastosowań monitoringu internetu...
WięcejTwoja firma jest obecna w internecie, nawet jeśli nie posiadasz oficjalnych kanałów w mediach społecznościowych, nie prowadzisz sklepu online i nie korzystasz z e-mail...
WięcejWalka o uwagę odbiorców staje się obecnie coraz bardziej zaciekła. Jeśli jednak ktoś uważa, że odpowiednim orężem w tej walce są agresywne...
WięcejInternauci – szczególnie ci bardzo aktywnie udzielający się w mediach społecznościowych – lubią dzielić się swoimi doświadczeniami, chwalić się lub narzekać, komentować, recenzować...
WięcejSocial listening, czyli monitoring mediów społecznościowych, ma coraz bardziej istotny udział w monitoringu mediów. Wyodrębnienie nasłuchu mediów społecznościowych jest o tyle istotne,...
Więcej