Konferencja Media Relations, 2-3 kwietnia 2020, Warszawa
Czy jesteś odpowiednio przygotowany do rozmowy z dziennikarzami? Wiesz jak dobierać komunikaty i formę ich przekazu do poszczególnych mediów? Znasz techniki, za pomocą których przedstawiciele redakcji będą słuchać tego, co masz do powiedzenia?
Po raz drugi zapraszamy Cię na konferencję „Media Relations”, gdzie w roli trenerów będą wybitni dziennikarze, a Ty dzięki interaktywnej formule wydarzenia będziesz mieć możliwość zadania im pytań oraz wejścia w bezpośrednią dyskusję. To jedyne miejsce, w którym spotykają się czołowi dziennikarze prasy, radia, telewizji i mediów online.
Hot Topics: Planowanie gazety/ Twitter jako zewnętrzne biuro PR/ News vs. Fake news/ Metody budowania długofalowych relacji z dziennikarzami/ Digital media relations/ Kryzys w mediach/ PR celebrycki
Konferencja Media Relations to:
- 2 dni konferencji = 2 dni ze wspólnego życia dziennikarza i PRowca
- Trening dla PRowców specjalnie przygotowany przez dziennikarzy
- Medialny niezbędnik PRowca: prasa, TV, radio, internet
- Bezpośrednia platforma umożliwiająca spotkanie z przedstawicielami polskich wydawnictw
- Wyjątkowa przestrzeń do dyskusji z dziennikarzami i nauki najlepszych praktyk PRowych
- Czas i miejsce na poszerzenie wiedzy z zakresu prowadzenia działań PRowych z mediami
Relacja z poprzedniej edycji >>
ORGANIZATOR: Puls Biznesu
KONTAKT: 22 333 97 77, wiedzaklasybiznes@pb.pl,