Konferencja Media Relations, 2-3 kwietnia 2020, Warszawa

Czy jesteś odpowiednio przygotowany do rozmowy z dziennikarzami? Wiesz jak dobierać komunikaty i formę ich przekazu do poszczególnych mediów? Znasz techniki, za pomocą których przedstawiciele redakcji będą słuchać tego, co masz do powiedzenia?

 

Po raz drugi zapraszamy Cię na konferencję „Media Relations”, gdzie w roli trenerów będą wybitni dziennikarze, a Ty dzięki interaktywnej formule wydarzenia będziesz mieć możliwość zadania im pytań oraz wejścia w bezpośrednią dyskusję. To jedyne miejsce, w którym spotykają się czołowi dziennikarze prasy, radia, telewizji i mediów online.

Hot Topics: Planowanie gazety/ Twitter jako zewnętrzne biuro PR/ News vs. Fake news/ Metody budowania długofalowych relacji z dziennikarzami/ Digital media relations/ Kryzys w mediach/ PR celebrycki

 

Konferencja Media Relations to:

  • 2 dni konferencji = 2 dni ze wspólnego życia dziennikarza i PRowca
  • Trening dla PRowców specjalnie przygotowany przez dziennikarzy
  • Medialny niezbędnik PRowca: prasa, TV, radio, internet
  • Bezpośrednia platforma umożliwiająca spotkanie z przedstawicielami polskich wydawnictw
  • Wyjątkowa przestrzeń do dyskusji z dziennikarzami i nauki najlepszych praktyk PRowych
  • Czas i miejsce na poszerzenie wiedzy z zakresu prowadzenia działań PRowych z mediami

 

Relacja z poprzedniej edycji >>

 

ORGANIZATOR: Puls Biznesu

KONTAKT: 22 333 97 77, wiedzaklasybiznes@pb.pl,

WWW: https://www.pb.pl/konferencje/2-media-relations