Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury
W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze...
WięcejW czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze...
WięcejNajważniejsze informacje Zasięgi kandydatów na prezydenta wróciły do poziomu z tygodnia poprzedzającego debaty w Końskich. Rafał Trzaskowski, najbardziej medialny kandydat,...
WięcejNajbardziej opiniotwórczym medium w marcu została „Rzeczpospolita” z wynikiem niemal 3,6 tys. odniesień w innych mediach. Na drugim miejscu – z...
WięcejW marcu zestawienie najbardziej zasięgowych publikacji otwiera artykuł Wojciecha Czuchnowskiego z „Gazety Wyborczej” na temat posła Dariusza Mateckiego oraz dowodów...
WięcejNajważniejsze informacje> Rafał Trzaskowski, tak jak w zeszłym tygodniu, był najbardziej medialny kandydatem. Zasięg informacji na jego temat, podobnie jak...
WięcejNajważniejsze informacje> Największy, i jak dotychczas rekordowy zasięg uzyskały publikacje, w których wspominano o Rafale Trzaskowskim (1 mld kontaktów z...
Więcej