Ostatnia szansa by wziąć udział w PRaktykuj za granicą!

Konkurs PRaktykuj za granicą polega na opracowaniu strategii komunikacji dla jednego z trzech tematów wiążących się z działaniami Fundacji Hospicyjnej z Gdańska.

Aby wziąć udział w konkursie, do 18 lutego należy wypełnić formularz rejestracyjny znajdujący się na stronie http://www.instytut.com.pl/zgloszenie_do_konkursu. Do 3 kwietnia zarejestrowani uczestnicy konkursu powinni przygotować projekt pracy konkursowej (3 str.). Nadesłane prace oceni jury i wybierze 15 najlepszych projektów, których autorzy w II etapie stworzą pełne strategie konkursowe (max. 15 str.). W finałowej części – podczas prezentacji multimedialnej – ocenione zostaną zdolności komunikacyjne kandydatów, a zwłaszcza styl prezentowania pomysłów, swoboda i ich sugestywność.

Zwycięzcy konkursu odbędą wakacyjne staże w biurach agencji Fleishman-Hillard, Hill & Knowlton oraz LEWIS PR w Londynie i Brukseli. Otrzymają także roczne prenumeraty magazynu Brief.

Patronat medialny nad konkursem objęły: PRoto.pl., Gazeta Studencka, Brief.pl, Kariera.com.pl, Korba.pl, DlaStudneta.pl oraz Radio Kampus.

Instytut Monitorowania Mediów monitoruje ponad 900 tytułów prasowych, 85 stacji telewizyjnych i radiowych oraz prawie 2000 serwisów internetowych. Instytut Monitorowania Mediów jest członkiem FIBEP – elitarnej organizacji zrzeszającej 91 firm monitorujących media z 41 krajów. Od 2002 r. IMM wspiera działalność Forum Odpowiedzialnego Biznesu.