IMM patronem konferencji „Transparentny influencer marketing – nowa era funkcjonowania?”

Już 8 marca (g. 11.00 -16.00) na Wydziale Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego (sala kolumnowa ul. Bednarska 2/4, Warszawa oraz online na kanałach WDIB UW) odbędzie się konferencja „Transparentny influencer marketing — nowa era funkcjonowania?”.

 

Komunikacja wykorzystująca kanały i wizerunek influencerów to jedna z najszybciej rosnących gałęzi marketingu. Wraz ze wzrostem idą także nowe ryzyka, potrzeba edukacji, zbudowania oraz wypracowania odpowiednich standardów i regulacji —zarówno wśród agencji, influencerów, ale także przedstawicieli marek.

 

Konferencję rozpocznie Dziekan Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii — prof. dr hab. Janusz Adamowski.

 

Wśród prelegentów pojawią się:

Martyna Popiołek-Dębska — radca prawny w Grupie Kapitałowej CCC, inspektor ochrony danych osobowych,

Krzysztof Lehmann — z-ca dyrektora delegatury UOKiK w Bydgoszczy,

Kamil Bolek — szef marketingu LTTM, CMO i członek zarządu agencji, youtuber,

Marek Wajda — ekspert ds. PR i influencer marketingu,

Dagmara Tarka — ekspertka ds. public relations i personal brandingu,

Agata Ruszkowska — redaktorka portalu NowyMarketing.pl,

 

znane i cenione osobowości medialne:

Maria Górecka — autorka bloga i vloga „Mamy Gadżety”,

Barbara Pasek — dziennikarka grupy Discovery, dyplomowany lifecoach, influencenka,

Maciej Dowbor — prezenter telewizyjny, dziennikarz,

Natalia Hołownia — dziennikarka, redaktorka, influnecerka,

 

a także:

Włodzimierz Schmidt — prezes zarządu IAB,

prof. ucz. dr hab. Dariusz Tworzydło — kierownik katedry Komunikacji Społecznej i Public Relations,

Karina Stasiuk – Krajewska — ekspertka ds. public relations, dr hab. prof.Uniwersytetu SWPS, Kierownik Katedry Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej we Wrocławiu,

dr Łukasz Przybysz — medioznawca, teoretyk komunikacji i etyk komunikacji profesjonalnej, kierownik studiów stacjonarnych I i II stopnia na kierunku Dziennikarstwo i medioznawstwo, Wykładowca UW.

 

Eksperci podzielą się swoim know-how, przemyśleniami i rekomendacjami, a także podpowiedzą, jak podejść do tematu influencer marketingu w sposób przynoszący zamierzone efekty i niebudzący wątpliwości prawnych.

 

Wydarzenie poprowadzi Emilia Zakrzewska, dyrektor marketingu w ProService Finteco oraz wykładowca WDIB UW, Malwina Żuchniewicz z Biura Promocji WDIB UW oraz przedstawicielki Koła Naukowego Public Relations UW — Ewa Grabek i Anna Chlapek.

 

Podczas konferencji poruszone zostaną tematy z obszarów:

 

  • Prawo a influencer marketing w Polsce i na świecie — jak wyglądają przepisy w wybranych krajach?
  • Standaryzacja i samoregulacja branży — czy influencer marketing potrzebuje twardych przepisów?
  • Case study — Nietypowe, ale legalne oznaczanie współpracy.
  • „Być czy mieć” — między etyką a biznesem.
  • Jaki może być wkład świata nauki w kształtowanie etycznych postaw w PR i marketingu?

 

Współorganizatorem konferencji jest Koło Naukowe Public Relations UW.

 

Pliki do pobrania: