Instytut Monitorowania Mediów

Rozwijamy się razem z Wami

IMM jest zespołem specjalistów, którzy o mediach wiedzą wszystko. Od 2000 roku skutecznie wyszukujemy, analizujemy i archiwizujemy materiały ukazujące się we wszystkich mediach. Monitorujemy prasę, radio, telewizję, portale internetowe i social media, a także podcasty i kanały video. Obecnie obsługujemy ponad 1500 klientów z Polski i zagranicy.

Należymy do FIBEP

FIBEP

Już prawie od 20. lat należymy do elitarnej międzynarodowej organizacji FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d’Extraits de Presse) zrzeszającej firmy monitorujące media z całego świata.

Jesteśmy wieloletnim partnerem Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Naszym celem w zakresie CSR jest zrównoważony rozwój oparty o dobre relacje z klientami, partnerami, pracownikami oraz interesariuszami. Cele te osiągamy, wspierając akcje non-profit, badając poziom satysfakcji klientów i pracowników, dbając o kreowanie dobrych praktyk w branży monitoringu mediów oraz prowadząc odpowiedzialną politykę personalną. Ponad 50% kadry kierowniczej w IMM to kobiety!

Jesteśmy odpowiedzialni społecznie

Jesteśmy odpowiedzialni społecznie

Jesteśmy wieloletnim partnerem Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Naszym celem w zakresie CSR jest zrównoważony rozwój oparty o dobre relacje z klientami, partnerami, pracownikami oraz interesariuszami. Cele te osiągamy, wspierając akcje non-profit, badając poziom satysfakcji klientów i pracowników, dbając o kreowanie dobrych praktyk w branży monitoringu mediów oraz prowadząc odpowiedzialną politykę personalną. Ponad 50% kadry kierowniczej w IMM to kobiety.

Nie znamy zleceń niemożliwych do realizacji

Pracujemy dla międzynarodowych korporacji, małych firm, instytucji i administracji publicznej, organizacji pozarządowych, agencji PR, agencji marketingowych, artystów oraz sportowców. Stale sięgamy po innowacyjne rozwiązania, dzięki temu możemy spełniać oczekiwania naszych klientów.

Biuletyn IMM to internetowy serwis informacyjny zawierający tematyczny przegląd i opracowanie wybranych materiałów z mediów. Biuletyn jest publikacją periodyczną w rozumieniu art. 7 ust. 2 pkt. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. oraz art. 11 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Redakcja Biuletynu IMM mieści się pod adresem siedziby Wydawcy – Instytutu Monitorowania Mediów S.A.: ul. Przyokopowa 33, 01-208 Warszawa. Redaktor Naczelny Biuletynu IMM: Paweł Sanowski.

Jesteśmy wydawcą Biuletynu IMM

Jesteśmy wydawcą Biuletynu IMM

Biuletyn IMM to internetowy serwis informacyjny zawierający tematyczny przegląd i opracowanie wybranych materiałów z mediów. Biuletyn jest publikacją periodyczną w rozumieniu art. 7 ust. 2 pkt. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. oraz art. 11 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Redakcja Biuletynu IMM mieści się pod adresem siedziby Wydawcy – Instytutu Monitorowania Mediów S.A.: Warszawa (01-208), ul. Przyokopowa 33. Redaktor Naczelny Biuletynu IMM: Paweł Sanowski.

Nasi Eksperci

Pawel_Sanowski_Prezes_IMM
Prezes

Paweł Sanowski

Od przeszło dwudziestu lat zarządza Instytutem Monitorowania Mediów oraz rumuńską spółką MediaTrust. Angażuje się w projekty na rzecz rozpowszechniania wiedzy o public relations i jego znaczeniu w biznesie. Jest członkiem jury w wielu prestiżowych konkursach związanych z komunikacją marketingową. Od ponad dekady wykłada o mediach i skuteczności ich analizy m.in. w Szkole Głównej Handlowej, Uniwersytecie Warszawskim, Akademii Leona Koźmińskiego oraz w London School of PR. Jest również współzałożycielem branżowego serwisu dla specjalistów do spraw komunikacji – PRoto.pl. Lubi odkrywać nowe kraje i ich kultury, często sięga po książki popularnonaukowe, a na co dzień stara się żyć w duchu eco-friendly.

Wiceprezes, Dyrektor Finansowy

Krzysztof Sitkiewicz

Matematyk, ekonomista, ekspert finansowy. Posiada tytuł Biegłego Rewidenta i przynależy do międzynarodowej organizacji zrzeszającej specjalistów z zakresu finansów i rachunkowości (ACCA). Krzysztof ma bogate doświadczenie we wszystkich aspektach rachunkowości, controllingu, audytu i zarządzania finansami. Pracował w międzynarodowych korporacjach. Z branżą monitoringu mediów jest związany od ponad trzynastu lat. Siła spokoju, miłośnik zdobywania wiedzy i fan gier komputerowych. Ojciec fantastycznych dzieci, z którymi zwiedza największe metropolie Europy.

Krzyszotf_Sitkiewicz_Wiceprezes_Dyrektor_Finansowy_IMM
Krzyszotf_Sitkiewicz_Wiceprezes_Dyrektor_Finansowy_IMM
Wiceprezes, Dyrektor Finansowy

Krzysztof Sitkiewicz

Matematyk, ekonomista, ekspert finansowy. Posiada tytuł Biegłego Rewidenta i przynależy do międzynarodowej organizacji zrzeszającej specjalistów z zakresu finansów i rachunkowości (ACCA). Krzysztof ma bogate doświadczenie we wszystkich aspektach rachunkowości, controllingu, audytu i zarządzania finansami. Pracował w międzynarodowych korporacjach. Z branżą monitoringu mediów jest związany od ponad trzynastu lat. Siła spokoju, miłośnik zdobywania wiedzy i fan gier komputerowych. Ojciec fantastycznych dzieci, z którymi zwiedza największe metropolie Europy.

Agata_Andruszkiewicz_Doradca_Zarządu_IMM
Doradca Zarządu

Agata Andruszkiewicz

Informatyk i analityk biznesowy, doradca ds. rozwoju i nowych technologii – dwadzieścia lat w branży monitoringu mediów. W IMM odpowiada za nieustanne doskonalenie procesów biznesowych i oprogramowania, gdzie kieruje się filozofią kaizen, traktując problemy jako nowe wyzwania i możliwości do działania. Agata stale poszukuje najlepszych metryk opisujących wizerunek marek w mediach. Prywatnie biegaczka-amatorka, fanka zdrowego jedzenia i minimalizmu w designie, modzie i kuchni.

Kontakt
Dyrektor Centrum Zarządzania Jakością i Działu Analiz

Monika Ezman

Pasjonatka mediów z doświadczeniem w pracy reportera radiowego. Swoją przygodę z IMM zaczęła ponad osiemnaście lat temu jako analityk informacji mediowych – krótko po tym zaczęła szkolić i wdrażać w tajniki świata mediów nowych pracowników. Dziś zarządza wspaniałym zespołem ludzi, z którymi dba o jakość monitoringu IMM, realizowanych raportów i analiz mediowych. Ceni sobie bezpośrednie relacje z pracownikami oraz uwielbia dzielić się zdobytą wiedzą i doświadczeniem. Sama o sobie mówi, że jest gadułą, której w życiu przyświeca dewiza „uśmiech to taka krzywa, która wszystko prostuje”. Jest wielką fanką układania puzzli, a więc analizuje nie tylko w pracy.

Kontakt
Monika_Ezman_Dyrektor_CZJ_Dzial_Analiz_IMM
Monika_Ezman_Dyrektor_CZJ_Dzial_Analiz_IMM
Dyrektor Centrum Zarządzania Jakością i Działu Analiz

Monika Ezman

Pasjonatka mediów z doświadczeniem w pracy reportera radiowego. Swoją przygodę z IMM zaczęła ponad osiemnaście lat temu jako analityk informacji mediowych – krótko po tym zaczęła szkolić i wdrażać w tajniki świata mediów nowych pracowników. Dziś zarządza wspaniałym zespołem ludzi, z którymi dba o jakość monitoringu IMM, realizowanych raportów i analiz mediowych. Ceni sobie bezpośrednie relacje z pracownikami oraz uwielbia dzielić się zdobytą wiedzą i doświadczeniem. Sama o sobie mówi, że jest gadułą, której w życiu przyświeca dewiza „uśmiech to taka krzywa, która wszystko prostuje”. Jest wielką fanką układania puzzli, a więc analizuje nie tylko w pracy.

Kontakt
Maciej_Nowocien_Dyrektor_Produkcji_IMM
Dyrektor Produkcji

Maciej Nowocień

Od analityka mediów, przez stanowiska kierownicze w działach produkcyjnych do funkcji Dyrektora Produkcji w oddziale w Radomiu – tak się rozwinęła kariera Macieja przez ostatnie przeszło dwanaście lat pracy w IMM. Na co dzień zajmuje się kompleksową organizacją działów prasy i internetu, radia, telewizji i reklam, a także wdrażaniem nowych rozwiązań produkcyjnych czy rekrutacją. Prywatnie wielki fan piłki nożnej, kibic lokalnej drużyny, jak i amatorski gracz.

Kontakt
Dyrektor Handlowy ds. Rozwoju Sprzedaży

Małgorzata Dylakowska

Związana z branżą monitoringu mediów już od ponad dwudziestu lat. W IMM jest odpowiedzialna za sprzedaż usług firmy, rozpoznawanie potrzeb wśród potencjalnych klientów, badanie ich motywacji oraz tworzenie autorskich rozwiązań w zakresie monitoringu mediów. Pasją Małgorzaty są podróże – szczególnie po greckich wyspach, spośród których udało jej się zwiedzić już kilkanaście, a liczba ta rośnie z roku na rok!

Kontakt
Malgorzata_Dylakowska_Dyrektor_Handlowy_ds_Rozwoju_Sprzedazy_IMM
Malgorzata_Dylakowska_Dyrektor_Handlowy_ds_Rozwoju_Sprzedazy_IMM
Dyrektor Handlowy ds. Rozwoju Sprzedaży

Małgorzata Dylakowska

Związana z branżą monitoringu mediów już od ponad dwudziestu lat. W IMM jest odpowiedzialna za sprzedaż usług firmy, rozpoznawanie potrzeb wśród potencjalnych klientów, badanie ich motywacji oraz tworzenie autorskich rozwiązań w zakresie monitoringu mediów. Pasją Małgorzaty są podróże – szczególnie po greckich wyspach, spośród których udało jej się zwiedzić już kilkanaście, a liczba ta rośnie z roku na rok!

Kontakt
Michał_Kinas_Kierownik_DOK_IMM
Kierownik Działu Obsługi Klienta

Michał Kinas

Na pokładzie IMM od ponad dekady. O sobie mówi – człowiek renesansu bowiem z zamiłowania do sztuki ukończył studia humanistyczne, jednak jego ulubionym narzędziem pracy na zawsze pozostanie Excel. W dziedzinie monitoringu i analizy mediów czuje się jak ryba w wodzie. Małymi krokami stara się zarazić synów swoją pasją do polskiej literatury fantasy i gier RPG.

Kontakt
Kierownik Działu Komunikacji Marketingowej

Sylwia Dobkowska

Z branżą PR związana od przeszło ośmiu lat. Ukończyła dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zajmowała się komunikacją produktową i korporacyjną dla wielu polskich i zagranicznych marek. Monitoring IMM zna jak własną kieszeń – pracuje na nim od początku swojej kariery zawodowej. Sylwia znana jest z pozytywnego myślenia o ludziach i świecie oraz nastawienia wszystko da się zrobić. Interesuje się modą i jej znaczeniem w kontekście odpowiedzialności biznesowej. Regularnie eksploruje polskie miasta, których zwiedziła już ponad siedemdziesiąt. Uważa, że każde z nich ma coś cennego do zaoferowania.

Kontakt
Sylwia_Dobkowska_Kierownik_Dzialu_Komunikacji_Marketingowej_IMM
Sylwia_Dobkowska_Kierownik_Dzialu_Komunikacji_Marketingowej_IMM
Kierownik Działu Komunikacji Marketingowej

Sylwia Dobkowska

Z branżą PR związana od przeszło ośmiu lat. Ukończyła dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zajmowała się komunikacją produktową i korporacyjną dla wielu polskich i zagranicznych marek. Monitoring IMM zna jak własną kieszeń – pracuje na nim od początku swojej kariery zawodowej. Sylwia znana jest z pozytywnego myślenia o ludziach i świecie oraz nastawienia wszystko da się zrobić. Interesuje się modą i jej znaczeniem w kontekście odpowiedzialności biznesowej. Regularnie eksploruje polskie miasta, których zwiedziła już ponad siedemdziesiąt. Uważa, że każde z nich ma coś cennego do zaoferowania.

Kontakt