Monitoring telewizji i radia jest idealnym rozwiązaniem, gdy prowadzisz szeroko zakrojone działania wizerunkowe oraz bierzesz udział w lokalnych wydarzeniach.
Monitoring telewizji i radia jest idealnym rozwiązaniem, gdy prowadzisz szeroko zakrojone działania wizerunkowe oraz bierzesz udział w lokalnych wydarzeniach.
Wyszukujemy informacje w radiu i telewizji w systemie 24/7. Wyniki monitoringu radia i telewizji dostępne są w ciągu dwóch godzin od emisji programu. Masz do nich dostęp w Biuletynie IMM oraz za pomocą systemu wygodnych powiadomień online.
Materiały z monitoringu RTV analizujesz i przeglądasz w Biuletynie lub w Analizach. Jeśli zamawiasz monitoring reklam – możesz porównać wyniki w jednym miejscu.
Materiały z monitoringu RTV analizujesz i przeglądasz w Biuletynie lub w Analizach. Jeśli zamawiasz monitoring reklam – możesz porównać wyniki w jednym miejscu.
Materiały opisujemy dodatkowymi informacjami o efektywności dotarcia (zasięg), wysokości ekwiwalentu reklamowego (AVE), wydźwięku materiału i wieloma innymi wskaźnikami ułatwiającymi raportowanie i analizę komunikacji.
Monitoring radia i telewizji w IMM to gwarancja najwyższej jakości. Materiały z mediów są analizowane przez wyszkolonych analityków i researcherów.
Monitoring radia i telewizji w IMM to gwarancja najwyższej jakości. Materiały z mediów są analizowane przez wyszkolonych analityków i researcherów.
Dlaczego monitoring radia i telewizji jest potrzebny?
Nie prowadzisz komunikacji w mediach tradycyjnych? Nie masz szans zaistnieć w głównym wydaniu programów informacyjnych? Twoja kampania będzie realizowana tylko w mediach społecznościowych? Nawet jeśli odpowiadasz twierdząco na wszystkie powyższe pytania, nie oznacza to wcale, że powinieneś zrezygnować z monitorowania mediów w modelu 360!