MEDIA: Emocje wyzwolone. Nowe badanie IMM
Media wyjaśniają, objaśniają i tworzą rzeczywistość. Tak mógł wyglądać świat oczami konsumenta głównych wydań programów informacyjnych w Polsce, między 1...
WięcejMedia wyjaśniają, objaśniają i tworzą rzeczywistość. Tak mógł wyglądać świat oczami konsumenta głównych wydań programów informacyjnych w Polsce, między 1...
WięcejInstytut Monitorowania Mediów wraz ze Stowarzyszeniem Dziennikarzy Polskich opracował ogólnopolskie badanie dziennikarzy, mające na celu zebranie danych na temat oceny...
WięcejKtóre miasto zaprezentowało się najciekawiej? Wyniki raportu IMM „Wyścig o ESK 2016” szczegółowo komentuje na blogu (http://www.proto.pl/blog2010) autorka raportu, Magdalena...
WięcejTo wnioski z raportu podsumowującego wypowiedzi polityków na temat PR oraz jego zastosowania w polityce, który na zlecenie Związku Firm Public...
WięcejZwycięzcą kwietniowego rankingu Instytutu Monitorowania Mediów został, podobnie jak w marcu, premier Donald Tusk, który wypowiadał się w tych programach...
WięcejZwycięzcą marcowego rankingu Instytutu Monitorowania Mediów został, podobnie jak w lutym, premier Donald Tusk, który wypowiadał się w tych programach...
Więcej