Patronat IMM: PRawdziwie o PR – PR Silesia Day w Katowicach

Z okazji 25-lecia Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz 20-lecia studenckiego Międzywydziałowego Stowarzyszenia Dziennikarzy MOSTY organizowana jest konferencja dla specjalistów i pasjonatów branży PR. Śląski Oddział PSPR oraz MOSTY zamierzają przy tej okazji podpisać porozumienie o współpracy. 

W jeden dzień cenieni praktycy, m.in. z zarządu śląskiego oddziału PSPR poruszą tematy związane ze sferą PR, PR kryzysowego, media relations, brandingu, crowdfundingu, nowoczesnego dziennikarstwa, współpracy z influencerami i nie tylko. Zdradzą swoje sposoby na promocję i skuteczną komunikację z klientami oraz podpowiedzą jak niestandardowo realizować kampanie nawet z niewielkimi budżetami. Wybrane case studies naszych panelistów zainspirują do pracy i realizacji zawodowych wyzwań.

Wydarzenie odbędzie się w Rektoracie Uniwersytetu Śląskiego, Aula im. Kazimierza Lepszego, ul. Bankowa 12, Katowice

 

Środa, 22 maja 2019 r. Start o godzinie 9.00

 

Patronat medialny: IMM Instytut Monitorowania Mediów i PRoto

 

 

 

Co w programie PR SILESIA DAY

 

  1. Podczas konferencji będzie można poznać zasady PRawdziwego PR-u w pigułce, o których opowie dr Krystian Dudek, właściciel Instytutu Publico.
  2. O tym jak sprawić, by o projekcie napisały ogólnopolskie media i nie zapłacić za to złotówki, czyli o crowdfunding, który skupia wokół produktów i pomysłów ludzi powiedzą Ewa Stępniewicz i Barbara Kaźmierczak z firmy VIS Media.
  3. W jaki sposób prowadzić komunikację społeczną w małej gminie i przy małym budżecie zdradzi Marek Gajda, rzecznik prasowy urzędu miejskiego w Radlinie.
  4. Tajniki dziennikarstwa od kuchni i sposoby wykorzystania mediów dla dobra marki pokaże Agata Kalafarska-Winkler, właścicielka firmy 5PR.
  5. O wielkich liczbach i interesie jednostki czyli budowaniu marki i zaufania do ZUS opowie Beata Kopczyńska, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa śląskiego.
  6. Próbę obrony klasycznego dziennikarstwa oraz pokazanie podobieństw i różnić między PR i działaniami influencerów podejmie red. Marek Czyż, dziennikarz telewizyjny z 25-letnim doświadczeniem.

 

Udział w konferencji jest bezpłatny.

 

Szczegółowy program wydarzenia: https://www.facebook.com/events/2673521096009025/

Rejestracja uczestników pod adresem mailowym:  msd.mosty.us@gmail.com

 


 

Polskie Stowarzyszenie Public Relations jest samorządową organizacją zawodową działającą na rzecz środowiska od 1994 r. W gronie członków znajdują się pracownicy działów PR w firmach, agencji PR, w samorządach i administracji, a także wykładowcy wyższych uczelni. Śląski Oddział PSPR od wielu lat jest najbardziej aktywnym oddziałem terenowym Stowarzyszenia.

 

MOSTY są jednym z najdłużej działających kół naukowych na Uniwersytecie Śląskim. Zostały założone w 1998 r. Od tego czasu zajmują się propagowaniem wśród studentów wiedzy oraz umiejętności z zakresu dziennikarstwa i komunikacji społecznej.

 

KONTAKT:

 

Polskie Stowarzyszenie Public Relations Oddział Śląsk
dr Krystian Dudek – Przewodniczący Oddziału Śląsk PSPR
kontakt@krystiandudek.pl
tel.: +48 502 852 42

 

Międzywydziałowe Stowarzyszenie Dziennikarzy MOSTY
Justyna Kalinowska – Przewodnicząca MSD MOSTY
justyna_kalinowska@onet.eu
tel.: +48 512 499 370