Media 360 e-book

Od analityki do sprzedaży

Jak czerpać wiedzę z mediów? Jak przekładać ją na wzrost popularności marki? Jak zwiększać sprzedaż? Odpowiedzi szukaj w książce „Media 360 – Od analityki do sprzedaży„.

Przeczytaj przepis na sukces Twojej marki!

Tak, chcę darmowego e-booka
ebook Media360

Dowiesz się jak:

• budować medialność marek i projektów,

• łowić insighty i odpowiadać na sygnały sprzedażowe,

• tworzyć persony w oparciu o social listening,

• monitorować media, aby otrzymywać wartościowe wyniki,

• mierzyć efekty działań promocyjnych na tle konkurencji.

Wypełnij formularz i pobierz bezpłatnego e-booka.

E-mail

Tak

Administratorem Twoich danych osobowych jest Instytut Monitorowania Mediów S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Dane będą przetwarzane w związku z funkcjonalnością strony internetowej imm.com.pl, z której zamierzasz skorzystać. Masz prawo do dostępu do danych, ich poprawiania, żądania usunięcia i ograniczenia przetwarzania, zgłoszenia sprzeciwu oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje o funkcjonalnościach Witryny i sposobie przetwarzania danych osobowych znajdziesz w Regulaminie Witryny oraz w Polityce Prywatności.