Kolejne inwestycje IMM w Radomiu

Radomska filia Instytutu Monitorowania Mediów powstała w sierpniu 2007 r. Obserwowany w ostatnim półroczu rekordowy wzrost zapotrzebowania na usługi monitoringu mediów spowodował, że IMM konsekwentnie realizuje planowane etapy rozwoju tego oddziału. Do końca maja br. zostanie zatrudnionych 15 nowych pracowników, dzięki czemu radomski zespół IMM będzie liczył już 35 osób.

 

Rok 2007 był dla nas bardzo udany. Pozyskaliśmy wielu nowych klientów i wygraliśmy kolejne przetargi, więc wzrost zatrudnienia w radomskim oddziale IMM jest tego naturalną konsekwencją. Właśnie tam możemy szybciej pozyskać wartościowych i zaangażowanych pracowników niż na rynku warszawskim – powiedział Paweł Sanowski, Prezes Zarządu IMM.

IMM jest liderem na rynku monitoringu mediów. Od 1999 roku realizuje zamówienia dla kilkuset klientów, tworząc dla nich indywidualne serwisy informacyjne, analizy przekazów mediowych oraz raporty wizerunkowe.

 

Obecnie IMM, jako jedyny w kraju, prowadzi stały monitoring regionalnych rozgłośni radiowych oraz daje możliwość bezpłatnego poszerzania zakresu monitoringu polskich zasobów Internetu. Ponadto,  od początku 2008 r. Instytut wprowadził usługę Automatycznego Monitorinu Internetu (AMI), która umożliwia bezpośredni dostęp do materiałów internetowych, wyszukiwanych automatycznie według zdefiniowanych przez użytkownika słów kluczowych. W stałym monitoringu znajduje się ponad 800 tytułów prasowych i liczba ta jest sukcesywnie powiększania. Wyniki procesu monitorowania mediów są dostępne on-line za pośrednictwem wygodnej platformy internetowej.

 

W 2007 roku IMM stworzył pierwszą i jak do tej pory jedyną, ogólnopolską bazę kontaktów do dziennikarzy www.MediaContact.pl.

Wszystkie informacje o firmie są dostępne na stronie www.imm.com.pl. 

 

Instytut Monitorowania Mediów monitoruje ponad 800 tytułów prasowych, 26 stacji telewizyjnych, 47 rozgłośni radiowych oraz ponad 700 portali internetowych. Instytut Monitorowania Mediów jest członkiem FIBEP – elitarnej organizacji zrzeszającej ponad 80 firm monitorujących media z kilkudziesięciu krajów. Od 2002 r. Instytut Monitorowania Mediów wspiera działalność Forum Odpowiedzialnego Biznesu. W 2004 roku IMM stworzył i do dzisiaj wspiera wortal www.PRoto.pl dedykowany specjalistom ds. public relations.