IMM wspiera Teatr 6. Piętro

Projekt „IMM dla kultury” polega na wspieraniu przez Instytut wartościowych inicjatyw kulturalnych. Tym razem na potrzeby nowego partnera IMM będzie monitorować prasę, radio, telewizję i Internet, wyszukując publikacje opisujące działania teatru.

Teatr 6. Piętro jest kolejną instytucją, z którą Instytut nawiązał współpracę – skomentował Paweł Sanowski, Prezes IMM. – Od kilku lat wspieramy wyróżniające się przedsięwzięcia kulturalne. W ramach programu „IMM dla kultury” stale współpracujemy między innymi z Fabryką Trzciny, Operą Narodową czy Makroconcertem, który jest organizatorem prestiżowych koncertów w całym kraju.


Kurtyna Teatru 6. Piętro podniosła się po raz pierwszy 6 marca 2010 roku. Na jego deskach wystawiono wtedy legendarną sztukę „Zagraj to jeszcze raz, Sam” Woody’ego Allena, w reżyserii Eugeniusza Korina, w której obok Małgorzaty Sochy, Anny Cieślak, Michała Żebrowskiego i Daniela Olbrychskiego, zadebiutował Kuba Wojewódzki.


Tego lata, w teatrze, odbył się cykl koncertów pt. "Teatr 6. Piętro – Wyższy Poziom Muzyki", w których wystąpili m.in. Urszula Dudziak, Leszek Możdżer, Kayah i Royal Quartet, Smolik i inni.


Nowy sezon kulturalny w teatrze 2010/2011 zapowiada się bardzo ciekawie. Już 1 października trzynastu absolwentów i studentów warszawskiej Akademii Teatralnej oraz Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi zadebiutuje w musicalu pt. Maszyna do liczenia. Twórcą inscenizacji jest Eugeniusz Korin, autorem tekstów Jackek Cygan, twórcą muzyki Robert Janson, choreografię przygotował Jarosław Staniek.


Szczegóły na
www.teatr6pietro.pl


Instytut Monitorowania Mediów powstał w 2000 roku. Monitoruje ponad 900 tytułów gazet i czasopism ogólnopolskich, regionalnych i anglojęzycznych, 33 stacje telewizyjne, 63 stacje radiowe oraz polskie zasoby Internetu. Od 1 lutego 2010 monitoruje social media w tym Facebooka, Twittera, Blipa, Goldenline. Od 2002 roku Instytut Monitorowania Mediów jest członkiem FIBEP – elitarnej organizacji zrzeszającej ponad 90 firm monitorujących media z przeszło 40  krajów świata.