Raporty i badania

Sprawdzaj efekty prowadzonych działań promocyjnych i wybieraj te najlepsze

Wartościowe dane z monitoringu wszystkich mediów to dopiero początek. W IMM zmieniamy je w strategiczne informacje. Nasze badania oceniają medialną siłę marek oraz projektów. W przejrzystych raportach prezentujemy wartościowe dane potwierdzające efektywność prowadzonych działań promocyjnych w otoczeniu konkurencyjnym. Na podstawie wyników z monitoringu social media wskazujemy insighty oraz analizujemy emocje skupione wokół marek. Dzięki kompleksowej analizie przekazów możesz precyzyjnie wybrać projekty, które przynoszą najwięcej korzyści dla Twojej firmy.

Wybieraj działania promocyjne przynoszące wymierne efekty!

Raporty wizerunkowe, benchmarkowe, analizy kryzysowe

W raportach IMM odnajdziesz wiele inspiracji dla komunikacji, sprawdzisz pozycję medialną, zaplanujesz działania promocyjne oraz zdiagnozujesz potrzeby klientów. Rzetelne raporty opracowane są na bazie wielu wskaźników (m.in. wydźwięk, zasięg, ekwiwalent reklamowy, zaangażowanie w social mediach), a tworzy je zespół naszych specjalistów. Poznaj Raport Top Marka – najważniejszych graczy na polskim rynku mediów.

Analizy i raporty sponsoringowe

Z raportem sponsoringowym IMM ocenisz zasadność prowadzenia działań sponsoringowych. Dostaniesz pełne dane sprawdzające potencjał wizerunkowy drużyny lub sportowca. Przeanalizujesz medialność sponsorowanego wydarzenia oraz jego wpływ na wartość promowanej marki. W naszych badaniach pokazujemy wartość zaangażowania oraz zwrot z inwestycji w sponsoring.

Mapping sponsorowanego

Analizujemy miliony publikacji związanych ze sportem. Śledzimy obecność sportowców w wszystkich typach mediów w Polsce i za granicą. Na podstawie wyników monitoringu prezentujemy potencjał sponsoringowy zawodników, w tym juniorów, a także zmiany popularności badanych dyscyplin sportowych. Pomagamy w doborze projektu sponsorskiego odpowiadającego wartościom promowanej marki.

Raporty na indywidualne zamówienie

Nasz zespół wyspecjalizowanych analityków branżowych tworzy indywidualne raporty w oparciu o wytyczne klienta lub rekomenduje autorskie rozwiązania dopasowane do szczegółowych celów badawczych.

Analizy social media

Dzięki analizom opartym na monitoringu social media zwiększysz dotarcie do grupy docelowej, znajdziesz nowe punkty styku z klientami, poznasz influencerów i nawiążesz kontakty z liderami opinii.

Personalizowane przeglądy mediów i newslettery

Skorzystaj z naszych narzędzi i dodatkowych usług, aby oszczędzać czas i stale optymalizować koszty pracy podczas codziennych przeglądów mediów, sporządzania streszczeń i tłumaczeń.

Moduł Analiz