Wysyłka jednorazowa easyContact

Szybko docieraj z informacją prasową do dziennikarzy zainteresowanych Twoim tematem.

Jednorazowa wysyłka easyContact to usługa w ramach bazy dziennikarzy mediaContact. Skierowana jest do osób, firm, instytucji, które chciałyby szybko i skutecznie poinformować media o wprowadzonych przez siebie nowościach, zmianach lub przygotowywanych ważnych wydarzeniach.

Wysyłka informacji prasowej easyContact

Zaufało nam ponad
4000 firm z całego świata!

carlsberg
cocacola
tv-puls
warta
volvo
mazda
logo_dnb-wordmark
Newseria
More Communications Agency
Solski Communications
Trefl Sopot
ML
Polska Organizacja Turystyczna
Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko”
PAH
Wise Europa
Teatr Capitol
CSRinfo

Zleć nam EasyContact już od 430 zł!

Wysyłka w kwocie 430 zł obejmuje do 225 wyselekcjonowanych dziennikarzy z bazy.
Każdy dodatkowy adres kontaktowy to koszt 1,75 zł.

Wysyłkę zrobimy za Ciebie


Po naszej stronie jest wyselekcjonowanie odpowiedniej bazy dziennikarzy, umieszczenie przesłanych nam wcześniej materiałów w biurze prasowym online oraz ich dystrybucja do wybranej listy mediów.


Dostarczamy raporty z wyniku mailingu


W ramach easyContact dostajesz standardowy raport z efektami dystrybucji. W wersji rozszerzonej otrzymasz dodatkowo kontakty do osób, które zapoznały się z otrzymaną informacją.


Sprawdzamy efekty media relations


Uzupełnij wysyłkę o raport z monitoringu mediów! Zamów easyContact w wersji z miesięcznym monitoringiem już za 1198 zł i na bieżąco sprawdzaj wyniki w formie publikacji w mediach. Do dyspozycji dostajesz Platformę IMM z modułem Analizy.


Zleć wykonanie usługi easyContact


    Dane kontaktowe:


    Materiały i informacje:


    Planowana data wysłania informacji:


    Dane do podpisu w stopce:


    Kategorie autorów treści:

    (Użyj klawisza Ctrl, aby zaznaczyć kilka pozycji)
    (Użyj klawisza Ctrl, aby zaznaczyć kilka pozycji)
    (Użyj klawisza Ctrl, aby zaznaczyć kilka pozycji)

    Dane do faktury:


    Cudzysłów

    Opinie naszych Klientów

    Sprawdź, dlaczego tak wiele marek na całym świecie nam zaufało!

    Dziękujemy za naszą wieloletnią i bardzo dobrą współpracę. Codzienny monitoring mediów dostarczany przez IMM pozwala nam na bieżąco śledzić trendy rynkowe oraz ekspozycję CSRinfo w przestrzeni medialnej. Dziękujemy również za nieocenione wsparcie przy realizacji naszych projektów badawczych.
    Liliana Anam

    CEO CSRinfo

    Zaletą usług IMM jest szeroka baza monitorowanych źródeł, intuicyjna i rozbudowana platforma umożliwiająca samodzielne tworzenie raportów oraz zestawień, a także wysoki standard obsługi Klienta. Współpracę z IMM oceniamy bardzo wysoko i rekomendujemy Instytut jako rzetelnego, elastycznego i godnego zaufania partnera biznesowego.
    Małgorzata Krysiak

    Marketing Manager

    Dzięki kompleksowym analizom POT, a także uczestniczące w projekcie podmioty jak kluby sportowe i organizacje, otrzymywały szczegółowe dane dotyczące obecności Polski w zagranicznych mediach, w kontekście występów polskich sportowców i drużyn uczestniczących w międzynarodowych rozgrywkach. Raporty obejmowały nie tylko ilościowe wskaźniki zasięgu, częstotliwości i ekspozycji, ale również jakość przekazu, jego wydźwięk i zasięg. Uwzględniano pełne spektrum mediów, od prasy i portali internetowych, przez media społecznościowe, aż po transmisje tv.
    Małgorzata Wilk-Grzywna

    Wiceprezes

    Mam przyjemność zarekomendować Grupę IMM, jako rzetelnego i godnego zaufania partnera w zakresie przygotowywania raportów dotyczących wartości potencjału wizerunkowego.W trakcie naszej współpracy Grupa IMM wykazała się najwyższym poziomem profesjonalizmu. Dostarczane raporty były zawsze opracowane w sposób merytoryczny, szczegółowy i oparty na wiarygodnych danych.
    Marek Wierzbicki

    Prezes Zarządu

    Bardzo dziękuje za raport - na bazie publikacji informacji o nim sporo osób i firmy zwróciło się do mnie z pytaniem, jak to robiłem i do kogo się zgłosić. Raport przygotowany przez analityków wyraźnie pokazywał, do jakiej liczby odbiorców udało się dotrzeć z przekazem oraz jaki ekwiwalent reklamowy udało się uzyskać – zdaję sobie sprawę, że AVE to współczynnik niedoskonały, ale jednocześnie pokazuje on pewne szacunkowe wartości. Uważam, że taki solidny fundament merytoryczny i liczbowy jest naprawdę kluczowy w kontekście rozmów z potencjalnymi sponsorami.
    Michał Leksiński

    Pasjonat podróży i górskich wypraw

    Każdy dzień rozpoczynam od lektury monitoringu mediów. Korzystam z intuicyjnej platformy, jak i aplikacji IMMapp. Dzięki tym rozwiązaniom, codzienne śledzenie aktualnych publikacji na temat naszych działań jest proste i szybkie. A kiedy zamykamy projekty, rozbudowany moduł analityczny pomaga nam generować wartościowe raporty z każdego kanału komunikacji. IMM od 20 lat działa w branży monitoringu, a jak sami twierdzą – O mediach wiedzą wszystko. I to prawda!
    Ewa Dziadyk

    Kierownik Zespołu PR i Marketingu

    Newsletter promo