Kontroluj wyniki z monitoringu mediów w telefonie
Z aplikacją IMMapp zarządzasz wszystkimi publikacjami na temat swoich produktów i branży z własnego smartfona. U nas mobilnie śledzisz wyniki nie tylko z internetu i social mediów, ale również z prasy, radia i telewizji. Wszystko w jednym miejscu! Obecnie na polskim rynku jest to jedyne takie narzędzie na telefon do monitorowania wszystkich typów mediów.
Jesteś zwolennikiem podcastów i audiobooków? W IMMapp nie musisz czytać wszystkich zmonitorowanych publikacji, możesz także ich słuchać. Teraz poznajesz komunikaty mediowe nawet z telefonem w kieszeni! Wystarczy, że przy danym materiale uruchomiona zostanie funkcja SŁUCHAJ, a syntezator mowy przedstawi zmonitorowane treści.
W IMM zarządzasz komunikacją jeszcze sprawniej! Dzięki włączonej opcji powiadomień PUSH dowiadujesz się, co dzieje się w mediach od razu – z własnego telefonu. Aplikacja każdorazowo zasygnalizuje, kiedy w mediach pojawi się nowa informacja dotycząca monitorowanego zagadnienia.
Błyskawicznie reagujesz na interakcje w social mediach, dzielisz się efektami działań komunikacyjnych ze współpracownikami i zainteresowanymi, zapobiegasz kryzysom wizerunkowym. Funkcja PODZIEL SIĘ pozwala zmonitorowane treści na bieżąco udostępniać innym za pomocą najpopularniejszych komunikatorów zainstalowanych na urządzeniu użytkownika.
Poza wskaźnikiem ekwiwalentu reklamowego (AVE), który wyraża sumę pieniędzy, jaką należałoby wydać na materiał lub emisję danej informacji, gdyby była ona reklamą, oraz dotarcia, informującego o liczbie potencjalnych kontaktów z przekazem mediowym (zasięg), aplikacja dzięki automatycznie dodawanym do tytułów publikacji kolorom wskazuje, czy dany materiał jest pozytywny względem monitorowanego tematu (kolor zielony), neutralny (szary), czy negatywny (czerwony).
W aplikacji na bieżąco weryfikujesz rozwój prowadzonej komunikacji – za pomocą prostych wykresów sprawdzisz dla wybranych katalogów liczbę i AVE publikacji na przestrzeni tygodnia, miesiąca lub innego wybranego przez siebie zakresu czasowego, jak również procent publikacji o wydźwięku negatywnym, neutralnym i pozytywnym.