Połącz platformę IMM z Facebookiem i monitoruj sociale na wyższym poziomie! Integracja krok po kroku

IMM wprowadza nowy mechanizm monitoringu kanałów społecznościowych Facebook i Instagram. Dzięki prostej integracji platformy IMM z własnym profilem na Facebooku zyskujesz najwyższej jakości monitoring social mediów w czasie rzeczywistym — wówczas autoryzowana przez Metę aplikacja IMM_Research umożliwi Ci monitorowanie publicznych postów i komentarzy na stronach Facebooka oraz Instagrama najszybciej jak to możliwe, w trybie real-time!

 

W IMM zbieramy statystyki dotyczące interakcji, w tym komentarzy, polubień i udostępnień, a dodatkowo mierzymy zaangażowanie i badamy wydźwięk wszystkich zmonitorowanych wpisów. Dlatego po dokonaniu integracji platformy ze stronami na Facebooku i kontami biznesowymi na Instagramie, którymi zarządzasz, wchodzisz na wyższy poziom social listeningu! IMM_Research umożliwi Ci natychmiastowy dostęp do publicznych postów i komentarzy wraz z pełną statystyką, której aktualizacja odbywa się automatycznie w czasie rzeczywistym.

 

INSTRUKCJA INTEGRACJI KONT BIZNESOWYCH:

 

Aby dodać strony Facebooka i konta biznesowe Instagrama, którymi zarządzasz, należy przejść przez proces integracji bezpośrednio na platformie IMM. Zaloguj się, następnie kliknij w ikonę szarego ludzika na jednym z kafli mediów Facebook lub Foto (Instagram) i postępuj według wskazówek wyświetlanych na ekranie!

 

Jeśli ikona ludzika jest pomarańczowa, Twoje konto zostało połączone i możesz korzystać z monitoringu social mediów w nowym trybie!

UWAGA! Połączenie jest w pełni autoryzowane przez firmę Meta. Zgodnie z polityką prywatności serwisów Facebook i Instagram, aplikacja IMM_Research nie ma dostępu do Twojego osobistego profilu, dla którego została wykonana integracja, w szczególności do postów, zdjęć i innych wrażliwych danych o użytkowniku.

 

 

Nie pamiętasz hasła do Platformy IMM? 🤔

 

Jest na to proste rozwiązanie — wybierz opcję Zaloguj się przez Facebooka, dodaj swój profil społecznościowy według wskazówek wyświetlanych na ekranie, a na koniec wybierz platformę IMM, z którą chcesz się połączyć. Pamiętaj, że ten sposób logowania to także wygodne wyjście w sytuacjach, gdy zdarza Ci się zapomnieć hasło do platformy IMM. System zapamięta Twoje ustawienia logowania bez konieczności każdorazowego podawania loginu i hasła, a więc stały dostęp zyskujesz za jednym kliknięciem!

 

INSTRUKCJA LOGOWANIA KROK PO KROKU:

FAQ

 

1. Jak IMM monitoruje Facebooka i Instagrama?

 

IMM prowadzi monitoring publicznych postów z serwisów Facebook i Instagram, dzięki specjalnie opracowanej w tym celu aplikacji IMM_Research. Monitoring zatem odbywa się za pośrednictwem oficjalnego API Facebooka i na podstawie obowiązującego regulamin serwisu.

 

2. Czy monitorowane dane z Facebooka i Instagrama są zgodne RODO?

 

Tak. Wszystkie monitorowane dane spełniają warunki określone w rozporządzeniu o ochronie danych osobowych RODO.

 

3. Co to znaczy, że monitoring dotyczy jedynie wpisów publicznych?

 

Monitoring kanałów społecznościowych Facebook i Instagram jest prowadzony zgodnie z obowiązującym regulaminem dotyczącym prywatności tych serwisów – posty strony są publiczne i widoczne dla każdej osoby odwiedzającej daną stronę. Mogą pojawiać się w wynikach wyszukiwania lub modułach propozycji na Facebooku. Publiczne posty na prywatnych profilach są zaś chronione przez politykę ochrony danych osobowych Facebooka, a dostęp do tych danych za pośrednictwem API jest niemożliwy.

 

 

4. Aby zintegrować platformę IMM z Facebookiem, muszę zarządzać stroną na Facebooku/posiadać fanpage?

 

Nie. Wystarczy, że posiadasz osobiste konto na Facebooku. IMM_Research w zgodzie z aktualnymi wytycznymi Facebooka nie wymaga posiadania kont biznesowych/zarządzania takimi stronami w celu integracji z platformą IMM.

 

5. Czy dla każdej platformy IMM, do której mam dostęp powinienem dokonać integracji z moim kontem na Facebooku?

 

Na jednym loginie do platformy IMM można wykonać integrację tylko jednym kontem Facebooka. Nie ma możliwości integrowania wielu platform, do których masz dostęp na innych loginach. Uwaga! W przypadku pozostałych loginów należy korzystać z tradycyjnej metody logowania. Pod przyciskiem Facebooka zapamiętane będzie logowanie tylko na jedną platformę.

 

6. Czy dla serwisu Instagram muszę dokonać oddzielnej integracji?

 

Nie. Integracji możesz dokonać jednocześnie dla obu serwisów za pomocą jednego mechanizmu integracji. Gdy zalogujesz się przez konto na Facebooku, aplikacja zapyta Cię o Twoje powiązane konta na Instagramie – wtedy możesz dokonać połączenia dla wszystkich posiadanych profili.

 

7. Czy mogę zintegrować tylko swoje konto na Instagramie?

 

Integracja z kontem Instagram jest możliwa, ale wymagane jest połączenie z odpowiednikiem danego konta na Facebooku. Co oznacza, że możesz zintegrować swój profil na Instagramie, ale musisz posiadać również połączony z nim profil na Facebooku.

 

8. Czy integracja platformy IMM jest jednorazowa?

 

Integracja jest ważna dwa miesiące lub do momentu dezintegracji, która jest możliwa po usunięciu aplikacji w ustawieniach profilu konta na Facebooku.

 

9. Skąd mam wiedzieć, czy moja integracja jest aktualna?

 

Nie martw się – po upływie dwóch miesięcy powiadomimy Cię, że Twoja integracja wymaga odświeżenia. Na platformie wyświetli się ikona połączenia z Facebookiem na czerwono oraz wyświetlimy Ci odpowiedni komunikat z przypomnieniem.

 

10. Czy jeśli nie dokonam integracji z Facebookiem, monitoring social mediów nie będzie działał?

 

Monitoring kanałów społecznościowych nieustannie prowadzimy od  2008 roku. Integracja z Facebookiem zaś umożliwia dopracowanie mechanizmu monitoringu do perfekcji – dzięki niej możesz obserwować publiczne posty i komentarze na potrzeby swojego biznesu wraz z aktualizacją pełnych statystyk w czasie rzeczywistym.

 

11. Czy dla zmonitorowanych wpisów przez API Facebooka IMM zbiera również statystyki?

 

Tak. IMM monitoruje publiczne posty łącznie z informacjami dotyczącymi interakcji – polubień, komentarzy i udostępnień. Jako IMM dodatkowo mierzymy zaangażowanie oraz analizujemy wydźwięk wszystkich zmonitorowanych publicznych wpisów.

 

12. Dlaczego IMM nie zmonitorował ważnego dla mnie wpisu?

 

Dany wpis – post lub komentarz nie jest dostępny przez API Facebooka/Instagrama, co może oznaczać, że:

 

  • post pochodzi z profilu prywatnego (nie strony)
  • post miał ograniczenia publikacji w ustawieniach prywatność (dostępny tylko dla wybranych osób lub krajów)
  • post został opublikowany na grupie

 

 

W przypadku dodatkowych pytań napisz do nas na: social@imm.com.pl
– jesteśmy tu dla Ciebie i służymy ekspercką pomocą! 😊