
Dla mediów
Raporty IMM i teczka prasowa
Wszystkie informacje, badania i raporty udostępnione na tej stronie można publikować i cytować pod warunkiem podania pełnej nazwy twórcy badania. Analizy i grafiki są udostępniane bezpłatnie.
Raport
Najbardziej opiniotwórcze media.


Onet najbardziej opiniotwórczym medium sierpnia. Spory awans Kanału Zero wśród portali

TVN24, Onet i Wirtualna Polska najbardziej opiniotwórczymi mediami lipca

Onet, TVN 24, Wirtualna Polska – to najbardziej opiniotwórcze media czerwca według najnowszego raportu IMM

Onet ponownie najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce. Rekordowy wynik cytowalności portalu

Wirtualna Polska najbardziej opiniotwórczym medium kwietnia

„Rzeczpospolita” liderem najnowszego rankingu Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce

Onet najbardziej opiniotwórczym medium lutego. Spory awans TVP Sport i Radia ZET

Wirtualna Polska utrzymuje pozycję lidera. Tuż za nią Onet. Podium zamyka stacja telewizyjna. Znamy najbardziej opiniotwórcze media stycznia 2025
Raport
O tym się mówi.

Raport „O tym się mówi”: Artykuły z „Rzeczpospolitej” ponownie na czele zestawienia

Raport „O tym się mówi”: publikacja „Rzeczpospolitej” najbardziej zasięgowa w sierpniu

Raport „O tym się mówi”: w lipcu z największym zasięgiem publikacja o nocnym spotkaniu Szymona Hołowni

Raport „O tym się mówi”: publikacja Piotra Krysiaka z Goniec.pl najbardziej zasięgowa w czerwcu

Raport „O tym się mówi”: publikacje Onetu z palmą pierwszeństwa w maju

Raport „O tym się mówi”: wyniki śledztwa Wirtualnej Polski i Rynku Zdrowia na czele kwietniowego zestawienia

Raport „O tym się mówi”: tekst Wojciecha Czuchnowskiego na czele zestawienia w marcu

Raport „O tym się mówi”: lutowe zestawienie otwierają publikacje „Gazety Wyborczej”

Raport „O tym się mówi”: W styczniu publikacja „Gazety Wyborczej” z największym zasięgiem
Raport
Piłka w grze.

Emocje, rekordy i wielkie nazwiska – medialne podsumowanie sezonu 2024/2025 w raporcie „Piłka w grze”

Legia Warszawa i Wisła Kraków najbardziej medialnymi drużynami maja. Zapraszamy do zestawienia IMM „Piłka w grze”

Kontuzja Lewandowskiego, starcie Legii z Chelsea – co wpłynęło na medialność klubów i piłkarzy w kwietniowym zestawieniu „Piłka w grze”?

Legia najbardziej medialną drużyną mimo słabych wyników na boisku. Spory awans Jakuba Kamińskiego w marcowym zestawieniu „Piłka w grze”

Legia Warszawa przoduje wśród polskich klubów. Rekordowa popularność „Meczu Mistrzów”. Zapraszamy do najnowszego zestawienia „Piłka w grze”.

2025 rok rozpoczął się od przetasowań w ligowych zestawieniach medialnych. Wśród piłkarzy bez zmian – Robert Lewandowski na czele styczniowego rankingu „Piłka w grze”

„Sen zimowy” w Ekstraklasie oraz I Lidze i koniec dobrej passy Roberta Lewandowskiego – zapraszamy do grudniowego zestawienia IMM „Piłka w grze”

Sto bramek Roberta Lewandowskiego i „święta wojna” Legii Warszawa. Znamy liderów listopadowego zestawienia „Piłka w grze”

Świetne wyniki Legii Warszawa i strzelający jak na zawołanie Robert Lewandowski przodują w październikowym zestawieniu „Piłka w grze”
Raport
Wydatki reklamowe.

Pierwszy miesiąc telewizji wPolsce24

Reklamy energetyczne pod lupą: Orlen, Energa i PGE w walce o prime time. Kto promuje zieloną przyszłość?

Słodycze podbijają ekrany i podniebienia. Kinder z największymi wydatkami na reklamę w pierwszym kwartale 2023 roku

Raport IMM: Ponad 651 milionów złotych zainwestowano w reklamę branży farmaceutycznej w październiku 2019 r.

Raport IMM: Branża motoryzacyjna stawia na reklamę radiową

Raport IMM: W branży telekomunikacyjnej najwięcej zainwestowano w reklamę Plusa

Raport IMM: W branży finansowej najwięcej zainwestowano w reklamę banku Credit Agricole

IMM: wydatki reklamowe branży handlowej – Lidl inwestuje w reklamę sklepu online






