Monitoring zagraniczny

Działaj globalnie z monitoringiem mediów

Należymy do FIBEP – organizacji zrzeszającej firmy monitorujące media z całego świata. Pozyskujemy wyniki monitoringu mediów bezpośrednio od sprawdzonych partnerów z wszystkich krajów należących do FIBEP.

Zaufało nam ponad
4000 firm z całego świata!

carlsberg
cocacola
tv-puls
warta
volvo
mazda
logo_dnb-wordmark
Newseria
More Communications Agency
Solski Communications
Trefl Sopot
ML
Polska Organizacja Turystyczna
Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko”
PAH
Wise Europa
Teatr Capitol
CSRinfo

Interesuje Cię monitoring mediów zagranicznych?

Łatwe rozliczenia


Zamówienia koordynowane i rozliczane są przez IMM, co ułatwia składanie zlecenia. Gwarantujemy standardowe ceny monitoringu wyrażone w euro oraz jedną fakturę za całą usługę.


Zaawansowane narzędzia


Wynik monitoringu importowany jest do bazy IMM. Dzięki temu możesz analizować media zagraniczne w module Analizy, tworzyć statystyki i korzystać ze wszystkich funkcjonalności Platformy.


Wsparcie opiekuna projektu


Wspieramy firmy w doborze właściwych mediów z całego świata. Proponujemy słowa kluczowe odpowiednie dla celów firmy i przygotowujemy rekomendacje analityczne dotyczące kolejnych aktywności komunikacyjnych. Każdemu klientowi przydzielany jest indywidualny opiekun.


Automatyczne tłumaczenia


Nasz system umożliwia automatyczne, natychmiastowe tłumaczenia treści z różnych języków, co ułatwia szybką interpretacje danych i zrozumienie informacji.

Twoja firma ma także zagraniczne oddziały lub eksportuje produkty w świat?

Chcesz efektywnie monitorować swoją branżę, wydarzenia lub aktywności konkretnych podmiotów i osób na rynkach zagranicznych?

Dzięki globalnemu monitoringowi internetu IMM zyskasz dostęp do kompleksowych informacji z międzynarodowych źródeł, tłumaczeń kluczowych treści oraz możliwość porównywania danych w prosty i przejrzysty sposób.

Cudzysłów

Opinie naszych Klientów

Sprawdź, dlaczego tak wiele marek na całym świecie nam zaufało!

Dziękujemy za naszą wieloletnią i bardzo dobrą współpracę. Codzienny monitoring mediów dostarczany przez IMM pozwala nam na bieżąco śledzić trendy rynkowe oraz ekspozycję CSRinfo w przestrzeni medialnej. Dziękujemy również za nieocenione wsparcie przy realizacji naszych projektów badawczych.
Liliana Anam

CEO CSRinfo

Zaletą usług IMM jest szeroka baza monitorowanych źródeł, intuicyjna i rozbudowana platforma umożliwiająca samodzielne tworzenie raportów oraz zestawień, a także wysoki standard obsługi Klienta. Współpracę z IMM oceniamy bardzo wysoko i rekomendujemy Instytut jako rzetelnego, elastycznego i godnego zaufania partnera biznesowego.
Małgorzata Krysiak

Marketing Manager

Dzięki kompleksowym analizom POT, a także uczestniczące w projekcie podmioty jak kluby sportowe i organizacje, otrzymywały szczegółowe dane dotyczące obecności Polski w zagranicznych mediach, w kontekście występów polskich sportowców i drużyn uczestniczących w międzynarodowych rozgrywkach. Raporty obejmowały nie tylko ilościowe wskaźniki zasięgu, częstotliwości i ekspozycji, ale również jakość przekazu, jego wydźwięk i zasięg. Uwzględniano pełne spektrum mediów, od prasy i portali internetowych, przez media społecznościowe, aż po transmisje tv.
Małgorzata Wilk-Grzywna

Wiceprezes

Mam przyjemność zarekomendować Grupę IMM, jako rzetelnego i godnego zaufania partnera w zakresie przygotowywania raportów dotyczących wartości potencjału wizerunkowego.W trakcie naszej współpracy Grupa IMM wykazała się najwyższym poziomem profesjonalizmu. Dostarczane raporty były zawsze opracowane w sposób merytoryczny, szczegółowy i oparty na wiarygodnych danych.
Marek Wierzbicki

Prezes Zarządu

Bardzo dziękuje za raport - na bazie publikacji informacji o nim sporo osób i firmy zwróciło się do mnie z pytaniem, jak to robiłem i do kogo się zgłosić. Raport przygotowany przez analityków wyraźnie pokazywał, do jakiej liczby odbiorców udało się dotrzeć z przekazem oraz jaki ekwiwalent reklamowy udało się uzyskać – zdaję sobie sprawę, że AVE to współczynnik niedoskonały, ale jednocześnie pokazuje on pewne szacunkowe wartości. Uważam, że taki solidny fundament merytoryczny i liczbowy jest naprawdę kluczowy w kontekście rozmów z potencjalnymi sponsorami.
Michał Leksiński

Pasjonat podróży i górskich wypraw

Każdy dzień rozpoczynam od lektury monitoringu mediów. Korzystam z intuicyjnej platformy, jak i aplikacji IMMapp. Dzięki tym rozwiązaniom, codzienne śledzenie aktualnych publikacji na temat naszych działań jest proste i szybkie. A kiedy zamykamy projekty, rozbudowany moduł analityczny pomaga nam generować wartościowe raporty z każdego kanału komunikacji. IMM od 20 lat działa w branży monitoringu, a jak sami twierdzą – O mediach wiedzą wszystko. I to prawda!
Ewa Dziadyk

Kierownik Zespołu PR i Marketingu

Zobacz nasze pozostałe usługi monitoringu

Newsletter promo