Monitoring reklam adMonit

Analiza i porównanie wydatków reklamowych w prasie, radiu i telewizji

Na bieżąco śledź aktywność reklamową konkurencji. Korzystaj z powiadomień o nowych reklamach. Weryfikuj realizację mediaplanów. Sprawdzaj wielkość budżetów oraz osiągane zasięgi. Zapoznaj się z kreacjami reklamowymi i czerp z nich inspirację oraz zapobiegaj niezamierzonym plagiatom. Zestawiaj aktywność reklamową z pozostałymi działaniami komunikacyjnymi. Oceń medialną siłę swojej marki na tle konkurencji. Na tej podstawie wybieraj najbardziej efektywne kanały komunikacji oraz planuj nowe budżety.

Zaufało nam ponad
4000 firm z całego świata!

carlsberg
cocacola
tv-puls
warta
volvo
mazda
logo_dnb-wordmark
Newseria
More Communications Agency
Solski Communications
Trefl Sopot
ML
Polska Organizacja Turystyczna
Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko”
PAH
Wise Europa
Teatr Capitol
CSRinfo

Wyniki monitoringu reklam teraz możesz śledzić na bieżąco

Dostępność i wygoda


Narzędzie adMonit to wygodny sposób na monitorowanie i analizę nowych kampanii reklamowych konkurencji w jednej aplikacji. Szybko sprawdzisz poprawność realizacji mediaplanów według marek i branży oraz zaplanujesz budżet reklamowy. Otrzymasz też dostęp do banku spotów RTV oraz reklam prasowych z archiwalnych kampanii reklamowych.


Szybka aktualizacja i szeroki zakres


Powiadomienia o nowych kampaniach otrzymasz w czasie do 48 godzin od pierwszej emisji reklamy. Kolejne materiały widoczne będą już po kilku godzinach od emisji w mediach.


Wygodne raportowanie


Wydatki reklamowe podawane są według oficjalnych cenników (netto) stacji radiowych, telewizyjnych i prasy. Dostajesz do wykorzystania szereg paramentów opisujących reklamy. Możesz samodzielnie tworzyć raporty lub zlecić je do wykonania doświadczonym analitykom w IMM.


Integracja z pozostałymi funkcjami IMM


W każdej chwili możesz połączyć monitoring reklam z monitoringiem informacji oraz sponsoringu, a wyniki medialności przeglądać na Platformie IMM. Wszystkie dane do analizy działań marketingowych znajdziesz w jednym narzędziu.

Wydatki reklamowe – branża energetyczna

Raport IMM: Wydatki reklamowe – branża energetyczna.

Koncerny energetyczne to istotni gracze na rynku reklam. Bardzo często są sponsorami wydarzeń sportowych, prowadzą kampanie promujące ekologiczne rozwiązania dla domów, a także reklamują się przy okazji różnego rodzaju promocji. Który z nich rozdaje karty? Zespół adMonit IMM wziął pod lupę reklamy w prasie, radiu i telewizji największych w Polsce koncernów zajmujących się produkcją energii. Analizie poddano spółki: OrlenEnergaEneaPGETauron oraz Veolia.

Cudzysłów

Opinie naszych Klientów

Sprawdź, dlaczego tak wiele marek na całym świecie nam zaufało!

Dziękujemy za naszą wieloletnią i bardzo dobrą współpracę. Codzienny monitoring mediów dostarczany przez IMM pozwala nam na bieżąco śledzić trendy rynkowe oraz ekspozycję CSRinfo w przestrzeni medialnej. Dziękujemy również za nieocenione wsparcie przy realizacji naszych projektów badawczych.
Liliana Anam

CEO CSRinfo

Zaletą usług IMM jest szeroka baza monitorowanych źródeł, intuicyjna i rozbudowana platforma umożliwiająca samodzielne tworzenie raportów oraz zestawień, a także wysoki standard obsługi Klienta. Współpracę z IMM oceniamy bardzo wysoko i rekomendujemy Instytut jako rzetelnego, elastycznego i godnego zaufania partnera biznesowego.
Małgorzata Krysiak

Marketing Manager

Dzięki kompleksowym analizom POT, a także uczestniczące w projekcie podmioty jak kluby sportowe i organizacje, otrzymywały szczegółowe dane dotyczące obecności Polski w zagranicznych mediach, w kontekście występów polskich sportowców i drużyn uczestniczących w międzynarodowych rozgrywkach. Raporty obejmowały nie tylko ilościowe wskaźniki zasięgu, częstotliwości i ekspozycji, ale również jakość przekazu, jego wydźwięk i zasięg. Uwzględniano pełne spektrum mediów, od prasy i portali internetowych, przez media społecznościowe, aż po transmisje tv.
Małgorzata Wilk-Grzywna

Wiceprezes

Mam przyjemność zarekomendować Grupę IMM, jako rzetelnego i godnego zaufania partnera w zakresie przygotowywania raportów dotyczących wartości potencjału wizerunkowego.W trakcie naszej współpracy Grupa IMM wykazała się najwyższym poziomem profesjonalizmu. Dostarczane raporty były zawsze opracowane w sposób merytoryczny, szczegółowy i oparty na wiarygodnych danych.
Marek Wierzbicki

Prezes Zarządu

Bardzo dziękuje za raport - na bazie publikacji informacji o nim sporo osób i firmy zwróciło się do mnie z pytaniem, jak to robiłem i do kogo się zgłosić. Raport przygotowany przez analityków wyraźnie pokazywał, do jakiej liczby odbiorców udało się dotrzeć z przekazem oraz jaki ekwiwalent reklamowy udało się uzyskać – zdaję sobie sprawę, że AVE to współczynnik niedoskonały, ale jednocześnie pokazuje on pewne szacunkowe wartości. Uważam, że taki solidny fundament merytoryczny i liczbowy jest naprawdę kluczowy w kontekście rozmów z potencjalnymi sponsorami.
Michał Leksiński

Pasjonat podróży i górskich wypraw

Każdy dzień rozpoczynam od lektury monitoringu mediów. Korzystam z intuicyjnej platformy, jak i aplikacji IMMapp. Dzięki tym rozwiązaniom, codzienne śledzenie aktualnych publikacji na temat naszych działań jest proste i szybkie. A kiedy zamykamy projekty, rozbudowany moduł analityczny pomaga nam generować wartościowe raporty z każdego kanału komunikacji. IMM od 20 lat działa w branży monitoringu, a jak sami twierdzą – O mediach wiedzą wszystko. I to prawda!
Ewa Dziadyk

Kierownik Zespołu PR i Marketingu

Zobacz nasze pozostałe usługi monitoringu

Newsletter promo