Baza dziennikarzy mediaContact

Docieraj skutecznie do tysięcy dziennikarzy ze wszystkich rodzajów mediów.

Wykorzystaj mediaContact, aby precyzyjnie dotrzeć z informacją do odpowiednich mediów i liderów opinii. Baza dziennikarzy to niezbędne narzędzie dla wszystkich osób zajmujących się komunikacją, PR i relacjami z mediami.

Baza dziennikarzy mediaContact

Zaufało nam ponad
4000 firm z całego świata!

carlsberg
cocacola
tv-puls
warta
volvo
mazda
logo_dnb-wordmark
Newseria
More Communications Agency
Solski Communications
Trefl Sopot
ML
Polska Organizacja Turystyczna
Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko”
PAH
Wise Europa
Teatr Capitol
CSRinfo

Baza kontaktów do dziennikarzy już od 359 zł miesięcznie!

Precyzyjne dotarcie


Dzięki rozbudowanej liście tematów, branż i specjalizacji zyskujesz pewność, że trafisz z informacją prasową dokładnie w zainteresowania wybranego dziennikarza.

Rozesłanie informacji do ponad 2700 dziennikarzy z całej Polski w znaczący sposób przyczyniło się do dotarcia z informacją o naszym Programie Pomocy Dzieciom do potrzebujących rodzin.

Zdjęcie autora: Justyna Konieczna
Justyna Konieczna

Stowarzyszenie na Rzecz Niepełnosprawnych SPES


Stała aktualizacja danych


Baza dziennikarzy jest na bieżąco aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. Do bazy mediaContact możesz też importować własne kontakty z dowolnych źródeł.


Biuro prasowe online gratis


Szybko stworzysz informację prasową i umieścisz ją w biurze prasowym online, które jest zintegrowane z bazą kontaktów. Nie musisz instalować dodatkowego oprogramowania.


Dystrybucja przyjazna dziennikarzom


Wysyłasz maile bez ciężkich załączników. Multimedia odbiorca pobiera bezpośrednio z wirtualnego biura prasowego. Każdy dziennikarz otrzymuje spersonalizowaną wiadomość.


Statystyki wysyłki


Koniec uciążliwego follow up’u! W biurze prasowym online na bieżąco sprawdzisz efekty dystrybucji każdej informacji prasowej.

easyContact

Chcesz szybko poinformować media o ważnym wydarzeniu?
Zleć nam usługę easyContact!

easyContact to wygodna alternatywa – jednorazowa wysyłka informacji prasowej, którą wykonujemy za Ciebie. Usługa skierowana jest do wszystkich, którzy chcą szybko poinformować media o ważnym wydarzeniu. Ty wysyłasz nam informację prasową, my zajmujemy się jej obróbką techniczną i dystrybucją do odpowiednich dziennikarzy z naszej wielotysięcznej bazy mediów.

Lista tematów

 
Cudzysłów

Opinie naszych Klientów

Sprawdź, dlaczego tak wiele marek na całym świecie nam zaufało!

Dziękujemy za naszą wieloletnią i bardzo dobrą współpracę. Codzienny monitoring mediów dostarczany przez IMM pozwala nam na bieżąco śledzić trendy rynkowe oraz ekspozycję CSRinfo w przestrzeni medialnej. Dziękujemy również za nieocenione wsparcie przy realizacji naszych projektów badawczych.
Liliana Anam

CEO CSRinfo

Zaletą usług IMM jest szeroka baza monitorowanych źródeł, intuicyjna i rozbudowana platforma umożliwiająca samodzielne tworzenie raportów oraz zestawień, a także wysoki standard obsługi Klienta. Współpracę z IMM oceniamy bardzo wysoko i rekomendujemy Instytut jako rzetelnego, elastycznego i godnego zaufania partnera biznesowego.
Małgorzata Krysiak

Marketing Manager

Dzięki kompleksowym analizom POT, a także uczestniczące w projekcie podmioty jak kluby sportowe i organizacje, otrzymywały szczegółowe dane dotyczące obecności Polski w zagranicznych mediach, w kontekście występów polskich sportowców i drużyn uczestniczących w międzynarodowych rozgrywkach. Raporty obejmowały nie tylko ilościowe wskaźniki zasięgu, częstotliwości i ekspozycji, ale również jakość przekazu, jego wydźwięk i zasięg. Uwzględniano pełne spektrum mediów, od prasy i portali internetowych, przez media społecznościowe, aż po transmisje tv.
Małgorzata Wilk-Grzywna

Wiceprezes

Mam przyjemność zarekomendować Grupę IMM, jako rzetelnego i godnego zaufania partnera w zakresie przygotowywania raportów dotyczących wartości potencjału wizerunkowego.W trakcie naszej współpracy Grupa IMM wykazała się najwyższym poziomem profesjonalizmu. Dostarczane raporty były zawsze opracowane w sposób merytoryczny, szczegółowy i oparty na wiarygodnych danych.
Marek Wierzbicki

Prezes Zarządu

Bardzo dziękuje za raport - na bazie publikacji informacji o nim sporo osób i firmy zwróciło się do mnie z pytaniem, jak to robiłem i do kogo się zgłosić. Raport przygotowany przez analityków wyraźnie pokazywał, do jakiej liczby odbiorców udało się dotrzeć z przekazem oraz jaki ekwiwalent reklamowy udało się uzyskać – zdaję sobie sprawę, że AVE to współczynnik niedoskonały, ale jednocześnie pokazuje on pewne szacunkowe wartości. Uważam, że taki solidny fundament merytoryczny i liczbowy jest naprawdę kluczowy w kontekście rozmów z potencjalnymi sponsorami.
Michał Leksiński

Pasjonat podróży i górskich wypraw

Każdy dzień rozpoczynam od lektury monitoringu mediów. Korzystam z intuicyjnej platformy, jak i aplikacji IMMapp. Dzięki tym rozwiązaniom, codzienne śledzenie aktualnych publikacji na temat naszych działań jest proste i szybkie. A kiedy zamykamy projekty, rozbudowany moduł analityczny pomaga nam generować wartościowe raporty z każdego kanału komunikacji. IMM od 20 lat działa w branży monitoringu, a jak sami twierdzą – O mediach wiedzą wszystko. I to prawda!
Ewa Dziadyk

Kierownik Zespołu PR i Marketingu

Newsletter promo