
Dla mediów
Rankingi.
Wszystkie informacje, badania i raporty udostępnione na tej stronie można publikować i cytować pod warunkiem podania pełnej nazwy twórcy badania. Analizy i grafiki są udostępniane bezpłatnie.


Atom, OZE i dekarbonizacja. Sektor energetyczny w mediach w 2025 roku

Branża e-commerce w 2025: rozwój infrastruktury, nowych kanałów i rosnąca presja konkurencji

Onet, Wirtualna Polska i PKO Bank Polski na czele 500 najsilniejszych marek w Polsce. Wyniki osiemnastej edycji badania Top Marka magazynu “Press” i Instytutu Monitorowania Mediów

„1670” angażuje internautów prawie 4 razy bardziej niż „Rodzinka.pl”

Maffashion, Anja Rubik, Jessica Mercedes – to najcenniejsze kobiece marki osobiste w polskiej branży modowej

Stelmet Falubaz pierwszy wśród klubów, Zmarzlik najpopularniejszym żużlowcem

Julia Wieniawa najcenniejszą kobiecą marką osobistą w polskiej branży filmowej

Katarzyna Cichopek najcenniejszą kobiecą marką osobistą w kategorii „Media, kultura, lifestyle” według IMM i „Forbes Women”

Quebonafide z 3,5 razy większym zasięgiem niż wszystkie koncerty zagranicznych gwiazd na PGE Narodowym w 2025 roku

Instagram pod znakiem Ekstraklasy. Podolski miażdży konkurencję, a Górnik Zabrze detronizuje Legię
