PR – day niepowtarzalna okazja do nauki i networkingu

 

Wyzwania i zagrożenia nowoczesnej komunikacji to jeden z tematów, który niejednokrotnie pojawia się w codziennej pracy PR-owca. Jak im sprostać? W jaki sposób zatroszczyć się o profesjonalny wizerunek firmy zderzając się z rozmaitymi przeszkodami? Dowiedz się jak działać, na co uważać i z czego korzystać. Przyjedź 13 czerwca do Warszawy na PR-day. 

 

Podczas jednego dnia pokażemy najaktualniejsze praktyki PR i podpowiemy jak je wykorzystać w wyzwaniach każdego dnia.

 

Jakie tematy podejmiemy podczas PR-day?

 

Karolina Borkowska przedstawi kwestię odpowiedzialności komunikacyjnej PR-owca, która jest kluczem do budowania profesjonalizmu i szacunku klientów. Prelegentka podpowie, jak skutecznie prowadzić działania PR zgodnie z kodeksem etycznym i moralnym?

 

Mariusz Sokołowski pokaże w jaki sposób  zadbać o reputację marki, a także jak przeprowadzić jej audyt krok po kroku na praktycznych przykładach.

 

Wycena usług PR to jeden z najczęstszych dylematów, które pomoże rozwiązać Maria Buszman. Prelegentka podpowie ile naprawdę jest warta praca PR-owca.

 

Nowe technologie dają spore możliwości komunikacyjne, ale jak nie wpaść w kłopoty z prawem korzystając  z ich potencjału? Podczas wydarzenia omówimy kwestie ochrony wizerunku, RODO, praw autorskich podczas prelekcji prowadzonej przez dwójkę niezawodnych adwokatów Agnieszki Zwierzyńskiej i Marka Korcza.

 

Customer Experience w PR. W jaki sposób na kreowanie wizerunku marki wpływają doświadczenia klienta? Dlaczego warto się o nie troszczyć? Zofia Bugajna – Kasdepke odpowie na pytanie, czy to naprawdę działa?

 

Dlaczego warto wziąć udział w PR-day?

 

To najbardziej aktualna branżowa wiedza prosto od najlepszych praktyków w Polsce.

Uczestnicy otrzymują dostęp do prezentacji z wszystkich wystąpień i  dodatkowo coś EKSTRA: listy protipów do wykorzystania w codziennej pracy, które podniosą jej efektywność.

 

Uczestnicząc w wydarzeniu nauczysz się budować relacje w oparciu o nowoczesne technologie komunikacyjne – inwestuj tylko w użyteczne narzędzia!

Podpowiadamy jakie działania warto obecnie podejmować, a czego unikać dbając o reputacje. Dowiesz się jak skutecznie walczyć z czarnym PR-em w sieci.

Skorzystaj z niepowtarzalnej okazji do branżowego networkingu – zdobądź nowe kontakty, zainspiruj się innymi uczestnikami i wykorzystuj doświadczenia w codziennych wyzwaniach.

 

Do 3 czerwca trwa promocja biletów, warto postawić na wejściówkę w niższej cenie.

 

Szczegóły tutaj – www.pr-day.pl

 

IMM jest patronem wydarzenia.