Dla mediów

Twoja teczka prasowa.

Info

Wszystkie informacje, badania i raporty udostępnione na tej stronie można publikować i cytować pod warunkiem podania pełnej nazwy twórcy badania. Analizy i grafiki są udostępniane bezpłatnie.

O Instytucie Monitorowania Mediów

IMM od ponad 25 lat jest liderem w branży analityki przekazów mediowych w Polsce. Od 2008 roku oferuje swoje usługi również w Rumunii pod nazwą mediaTRUST.

Instytut Monitorowania Mediów S.A. (IMM) to w 100% polska firma technologiczna, od ponad dwóch dekad rozwijająca autorskie rozwiązania w zakresie monitoringu i analiz mediów.

Nasze systemy, narzędzia i technologie powstają w Polsce, są tworzone przez doświadczony zespół programistów, analityków, badaczy i ekspertów komunikacji.

Działamy w przekonaniu, że polska myśl technologiczna i kompetencje ekspertów są unikatowym zasobem, który warto rozwijać oraz wspierać. Wybierając Instytut Monitorowania Mediów, instytucje publiczne wspierają polski kapitał, miejsca pracy, niezależność informacyjną oraz bezpieczeństwo przetwarzania danych w kraju.

IMM wspiera firmy, instytucje i marki osobiste w efektywnym mierzeniu i raportowaniu wyników komunikacji zewnętrznej, planowaniu strategii oraz przeciwdziałaniu kryzysom wizerunkowym.

Firma integruje w jednym narzędziu wyniki publikacji z wszystkich mediów i jako jedyna na rynku – także dane dotyczące reklam.

IMM należy do elitarnej międzynarodowej organizacji FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d’Extraits de Presse) zrzeszającej firmy monitorujące media z całego świata.

IMM w liczbach:

W zakresie stałego monitoringu prowadzonego przez IMM znajduje się ponad 1800 tytułów prasowych, blisko 350 stacji RTV, 420 tys. portali, for i blogów internetowych oraz 16 mln profili w mediach społecznościowych.

IMM obsługuje tysiące klientów w kraju i zagranicą – międzynarodowe korporacje, małe firmy, instytucje, administrację publiczną, organizacje pozarządowe, agencje PR, agencje marketingowe, artystów oraz sportowców.

Zakres działalności:

Firma oferuje pogłębioną analitykę wszystkich mediów, bazę mediaContact ułatwiającą komunikację z ponad 15 tys. dziennikarzy, biuletyny benchmarkowe, które trafnie oceniają siłę medialną oraz popularność marki na tle konkurencji, monitoring mediów w krajach CEE oraz adMonit – aplikację pozwalającą na analizę wydatków reklamowych w prasie, radiu oraz telewizji.

Grupa IMM:

IMM tworzy grupę kapitałową z PSMM Monitoring & More, Newspoint, Newton Media Polska i mediaTRUST oraz dysponuje także udziałami w rumuńskiej spółce MSG Factory.

Więcej informacji:

Strona www: https://www.imm.com.pl/

Facebook: https://www.facebook.com/IMMonitoring

X X (Twitter): https://twitter.com/IMMonitoring

Linkedin LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/instytumonitorowaniamediowimm

instagram Instagram: https://www.instagram.com/immonitoring/

Pobierz informację prasową o IMM

DOCX

Jeśli masz pomysł na ciekawe badanie przekazów, które chciałbyś opublikować w swoim medium…

Jesteś dziennikarzem? Dołącz do naszej bazy!

Zapewnij sobie stały napływ informacji prasowych o interesującej Cię tematyce dzięki bazie mediaContact. Głównym celem mediaContactu jest usprawnienie przepływu informacji pomiędzy firmami oraz instytucjami a dziennikarzami, wyłącznie w celu umożliwienia im przesyłania informacji prasowych oraz zaproszeń na konferencje prasowe. Jako dziennikarz masz prawo wglądu do swoich danych, prawo ich poprawiania oraz prawo żądania zaprzestania przetwarzania swoich danych.

Jesteś wydawcą? Zapraszamy do współpracy!

Od ponad 10 lat współpracujemy z wydawcami w zakresie dostarczania elektronicznych wydań tytułów prasowych. Mamy umowy na otrzymywanie i wykorzystywanie ponad 200 tytułów prasowych w wersji elektronicznej. Współpracujemy m.in. z największym polskim wydawcą prasowym – spółką AGORA. W ramach współpracy oferujemy monitoring mediów na preferencyjnych warunkach oraz wykonywanie researchu na dowolnie wybrany temat.

Cudzysłów

Opinie naszych Klientów

Sprawdź, dlaczego tak wiele marek na całym świecie nam zaufało!

Dziękujemy za naszą wieloletnią i bardzo dobrą współpracę. Codzienny monitoring mediów dostarczany przez IMM pozwala nam na bieżąco śledzić trendy rynkowe oraz ekspozycję CSRinfo w przestrzeni medialnej. Dziękujemy również za nieocenione wsparcie przy realizacji naszych projektów badawczych.
Liliana Anam

CEO CSRinfo

Zaletą usług IMM jest szeroka baza monitorowanych źródeł, intuicyjna i rozbudowana platforma umożliwiająca samodzielne tworzenie raportów oraz zestawień, a także wysoki standard obsługi Klienta. Współpracę z IMM oceniamy bardzo wysoko i rekomendujemy Instytut jako rzetelnego, elastycznego i godnego zaufania partnera biznesowego.
Małgorzata Krysiak

Marketing Manager

Dzięki kompleksowym analizom POT, a także uczestniczące w projekcie podmioty jak kluby sportowe i organizacje, otrzymywały szczegółowe dane dotyczące obecności Polski w zagranicznych mediach, w kontekście występów polskich sportowców i drużyn uczestniczących w międzynarodowych rozgrywkach. Raporty obejmowały nie tylko ilościowe wskaźniki zasięgu, częstotliwości i ekspozycji, ale również jakość przekazu, jego wydźwięk i zasięg. Uwzględniano pełne spektrum mediów, od prasy i portali internetowych, przez media społecznościowe, aż po transmisje tv.
Małgorzata Wilk-Grzywna

Wiceprezes

Mam przyjemność zarekomendować Grupę IMM, jako rzetelnego i godnego zaufania partnera w zakresie przygotowywania raportów dotyczących wartości potencjału wizerunkowego.W trakcie naszej współpracy Grupa IMM wykazała się najwyższym poziomem profesjonalizmu. Dostarczane raporty były zawsze opracowane w sposób merytoryczny, szczegółowy i oparty na wiarygodnych danych.
Marek Wierzbicki

Prezes Zarządu

Bardzo dziękuje za raport - na bazie publikacji informacji o nim sporo osób i firmy zwróciło się do mnie z pytaniem, jak to robiłem i do kogo się zgłosić. Raport przygotowany przez analityków wyraźnie pokazywał, do jakiej liczby odbiorców udało się dotrzeć z przekazem oraz jaki ekwiwalent reklamowy udało się uzyskać – zdaję sobie sprawę, że AVE to współczynnik niedoskonały, ale jednocześnie pokazuje on pewne szacunkowe wartości. Uważam, że taki solidny fundament merytoryczny i liczbowy jest naprawdę kluczowy w kontekście rozmów z potencjalnymi sponsorami.
Michał Leksiński

Pasjonat podróży i górskich wypraw

Każdy dzień rozpoczynam od lektury monitoringu mediów. Korzystam z intuicyjnej platformy, jak i aplikacji IMMapp. Dzięki tym rozwiązaniom, codzienne śledzenie aktualnych publikacji na temat naszych działań jest proste i szybkie. A kiedy zamykamy projekty, rozbudowany moduł analityczny pomaga nam generować wartościowe raporty z każdego kanału komunikacji. IMM od 25 lat działa w branży monitoringu, a jak sami twierdzą – O mediach wiedzą wszystko. I to prawda!
Ewa Dziadyk

Kierownik Zespołu PR i Marketingu

medialna-sila-marki

Bezpłatny e-book

Medialna siła marki

Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż.

Jak czerpać wiedzę z mediów? Jak przekładać ją na wzrost popularności marki? Jak zwiększać sprzedaż? Odpowiedzi szukaj w książce Medialna siła marki.

Newsletter promo