O Instytucie Monitorowania Mediów
IMM od ponad 25 lat jest liderem w branży analityki przekazów mediowych w Polsce. Od 2008 roku oferuje swoje usługi również w Rumunii pod nazwą mediaTRUST.
Instytut Monitorowania Mediów S.A. (IMM) to w 100% polska firma technologiczna, od ponad dwóch dekad rozwijająca autorskie rozwiązania w zakresie monitoringu i analiz mediów.
Nasze systemy, narzędzia i technologie powstają w Polsce, są tworzone przez doświadczony zespół programistów, analityków, badaczy i ekspertów komunikacji.
Działamy w przekonaniu, że polska myśl technologiczna i kompetencje ekspertów są unikatowym zasobem, który warto rozwijać oraz wspierać. Wybierając Instytut Monitorowania Mediów, instytucje publiczne wspierają polski kapitał, miejsca pracy, niezależność informacyjną oraz bezpieczeństwo przetwarzania danych w kraju.
IMM wspiera firmy, instytucje i marki osobiste w efektywnym mierzeniu i raportowaniu wyników komunikacji zewnętrznej, planowaniu strategii oraz przeciwdziałaniu kryzysom wizerunkowym.
Firma integruje w jednym narzędziu wyniki publikacji z wszystkich mediów i jako jedyna na rynku – także dane dotyczące reklam.
IMM należy do elitarnej międzynarodowej organizacji FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d’Extraits de Presse) zrzeszającej firmy monitorujące media z całego świata.
IMM w liczbach:
W zakresie stałego monitoringu prowadzonego przez IMM znajduje się ponad 1800 tytułów prasowych, blisko 350 stacji RTV, 420 tys. portali, for i blogów internetowych oraz 16 mln profili w mediach społecznościowych.
IMM obsługuje tysiące klientów w kraju i zagranicą – międzynarodowe korporacje, małe firmy, instytucje, administrację publiczną, organizacje pozarządowe, agencje PR, agencje marketingowe, artystów oraz sportowców.
Zakres działalności:
Firma oferuje pogłębioną analitykę wszystkich mediów, bazę mediaContact ułatwiającą komunikację z ponad 15 tys. dziennikarzy, biuletyny benchmarkowe, które trafnie oceniają siłę medialną oraz popularność marki na tle konkurencji, monitoring mediów w krajach CEE oraz adMonit – aplikację pozwalającą na analizę wydatków reklamowych w prasie, radiu oraz telewizji.
Grupa IMM:
IMM tworzy grupę kapitałową z PSMM Monitoring & More, Newspoint, Newton Media Polska i mediaTRUST oraz dysponuje także udziałami w rumuńskiej spółce MSG Factory.
Więcej informacji:
Strona www: https://www.imm.com.pl/
Facebook: https://www.facebook.com/IMMonitoring
X (Twitter): https://twitter.com/IMMonitoring
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/instytumonitorowaniamediowimm
Instagram: https://www.instagram.com/immonitoring/