Gdzie są Lidl i Biedronka? W ponad 75 proc. w mediach społecznościowych
Magia żelków a popularność "Żelki z biedronki są za twarde a z Tesco za miękkie i to jest dowód na...
WięcejMagia żelków a popularność "Żelki z biedronki są za twarde a z Tesco za miękkie i to jest dowód na...
WięcejAnalitycy IMM, bazując na danych dotyczących skali dyskusji w internecie, wynikach tegorocznego rankingu Wiadomości Turystycznych oraz wysokości cennikowych wydatków reklamowych...
WięcejIMM zbadał wypowiedzi internautów, w których przewijał się wątek Białegostoku w kontekście wydarzeń kulturalnych. W ciągu roku tych głosów było...
WięcejZ badań Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że najpopularniejszym w Internecie talent show w okresie od 1 stycznia 2012 do 31...
WięcejTegoroczne matury ruszą już w najbliższy wtorek punktualnie o 9:00. Otwarcie kopert z arkuszami zadań z języka polskiego...
WięcejIMM przeanalizował prawie 6,8 tys. publikacji z prasy i internetu pod kątem ekspozycji prezesów w mediach. Zapraszamy do zapoznania się...
Więcej