IMM: wydatki na reklamę sieci handlowych wyższe o 27 procent. W social mediach głośno o promocjach i jakości towarów.
Wobec drugiego kwartału 2014 roku wydatki reklamodawców spadły o 7 proc. i taka dynamika zmian w budżetach jest zgodna z...
WięcejWobec drugiego kwartału 2014 roku wydatki reklamodawców spadły o 7 proc. i taka dynamika zmian w budżetach jest zgodna z...
WięcejCzytanie książek jest social Użytkownicy mediów społecznościowych chętnie angażują się w dyskusje dotyczące ich zainteresowań, dzielą się między sobą opiniami oraz...
WięcejJak wynika z danych zebranych przez aplikację Admonit, najwięcej pieniędzy na kampanie reklamowe od stycznia do czerwca 2014 r. przeznaczyła...
WięcejTriumwirat: Facebook, Twitter i YouTube Z badania Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że regularne powoływania na informacje zaczerpnięte z social media stały...
WięcejING nie oddaje pozycji lidera Od kwietnia do czerwca 2014 roku czołowa dziesiątka reklamodawców z branży finansowej przeznaczyła na promocję ponad...
WięcejZUS i OFE: co dwie głowy to nie jedna? Instytut Monitorowania Mediów sprawdził, jak często Polscy internauci deklarują wolę wyboru jednego...
Więcej