Analizy na start! Jak analizować dane z monitoringu

Analiza Media 360 to badanie komunikacji we wszystkich mediach. Zobacz jak w szybkiej analizie pomoże Ci nasz moduł analityczny, bezpłatny dla każdego zamawiającego monitoring mediów w IMM.

 

W module analitycznym sam wybierzesz brandy, które chcesz zbadać pod kątem ich medialności i popularności. Wyniki analizy benchmarkingowej wyświetlą się natychmiast na interaktywnych wykresach. Pod każdym z diagramów, jednym kliknięciem włączysz listę materiałów źródłowych i na bieżąco sprawdzisz przekazy najbardziej wartościowe dla marki lub wymagające szybkiego działania. Z tego źródła możesz też czerpać inspiracje analizując działania konkurentów.

 

Włączasz się do dyskusji

 

Rozwijając szczegółową listę wyników pod wykresem z dowolnego kanału społecznościowego przejdziesz bezpośrednio do oryginalnego wpisu klikając w „źródło”. Z tego poziomu dodasz też swój komentarz na każdym profilu publicznym. W liście wyników możesz sortować dane klikając w wybrany nagłówek oraz zmieniać szerokość kolumn według aktualnych potrzeb.

 

 

Analizujesz infograficznie

 

Zestawiaj wskaźniki, sprawdzaj trendy, wybieraj media oraz marki i z łatwością interpretuj dane dzięki interaktywnym wykresom.

 

 

Tu szybko ocenisz efekty prowadzonej komunikacji marketingowej analizując między innymi: liczbę materiałów, liczbę interakcji, wydźwięk, ekwiwalent reklamowy oraz dotarcie we wszystkich monitorowanych mediach. Każdy wykres możesz pobrać formatach PDF, JPG, PNG lub SVG i użyć w swoim opracowaniu.

 

W trakcie pracy z wykresami sprawdzaj dane szczegółowe w liście przekazów, na podstawie których generowana jest wizualizacja. Możesz także edytować automatyczną ocenę wydźwięku. Wprowadzona aktualizacja oceny zapisze się w module oraz w wynikach monitoringu mediów zgromadzonych na Platformie IMM. Wskazując kursorem dowolny element wykresu zobaczysz informacje o udziałach liczbowych i procentowych analizowanych marek. Możesz również dowolnie włączać i wyłączać wybrane serie danych przez ich kliknięcie na legendzie diagramu.

 

 

Wybierasz dowolnie zakres czasowy, media i wykresy do wyświetlenia

 

W każdej chwili możesz zmienić dobór analizowanych mediów klikając w ikony serwisów społecznościowych, portali, telewizji, radia lub prasy. W drzewku katalogów samodzielnie wybierzesz markę oraz jej otoczenie konkurencyjne z listy monitorowanych tematów. Zakres czasowy badania ustawisz poprzez kliknięcie w ikony szybkiego wyboru dat w opcje: od ostatniego logowania, 1 tydzień, 1 miesiąc lub 1 kwartał. Możesz też wybrać dowolny okres w interaktywnym kalendarzu. Dane na wykresach oraz w tabelach będą się aktualizować w czasie rzeczywistym przy każdej modyfikacji ustawień. Pełny opis zakresu badania benchmarkingowego wyświetla się przez cały czas w górnym obszarze wyników.

 

Możesz też zdecydować, które wskaźniki i zestawienia benchmarkowe są najważniejsze do analizy medialności marek, ukrywając lub zmieniając kolejność analizowanych tematów. Klikając na tytuł wykresu lub tabeli przeciągniesz wybrany obiekt kursorem w dowolne miejsce na kracie wyników. Moduł zapamiętuje wszystkie indywidualne ustawienia.