Poznaj naszą
 Platformę

Platforma IMM to zaawansowane narzędzie do monitoringu mediów, analizy konkurencji oraz zarządzania medialną siłą marki

Platformą dokładnie przeanalizujesz wyniki monitoringu
 na wskazane przez Ciebie hasła ze wszystkich mediów

Platforma IMM na laptopie, tablecie i smartphonie

Zaufało nam ponad
4000 firm z całego świata!

Poznaj funkcjonalności Platformy IMM

Lista

Przeglądaj publikacje
 w układzie tabelarycznym

  • Analizuj publikacje prezentowane na liście w układzie tabelarycznym
  • W tej wersji możliwe jest ustawienie 40 wskaźników i parametrów do analizy poszczególnych materiałów, które znajdują się kolumnach
  • Lista ułatwia analizę większych zbiorów materiałów i porównywanie ze sobą materiałów pod względem poszczególnych danych
  • Dodatkowo obok tabeli możesz zobaczyć podgląd zaznaczonego materiału. Tabela i podgląd mogą być prezentowane w układzie poziomym lub pionowym

Feed

Rozbudowany widok poszczególnych publikacji

  • Pracuj na wersji z rozbudowanym widokiem poszczególnych publikacji, m.in. z kontekstem i podświetleniem słów kluczowych, zdjęciami, najważniejszymi wskaźnikami oraz funkcjami umożliwiającymi pracę na materiałach
  • W tym widoku możesz w prosty sposób dotrzeć do fragmentów zawierających słowa kluczowe opisujące monitorowaną markę lub projekt
  • Treści audio i video są dostępne także w formie transkrypcji, co przyśpiesza pracę na przekazach z radia i telewizji, a także z podcastów, YouTube’a czy TikToka

Analizy

Analizuj wizerunek marki 
w mediach

  • Poznaj nowoczesny moduł Analiz ze statystykami do badania medialnej siły marki na tle konkurencji umożliwiającymi pracę na materiałach
  • Oceń medialność marek na podstawie zasięgu, wydźwięku (sentymentu), zaangażowania oraz ekwiwalentu reklamowego (AVE)
  • Sprawdź interaktywną chmurę słów, poznaj jakość i moc wyszukanych przekazów według wskaźników pokazujących nasycenie treści słowami kluczowymi oraz ekspozycji publikacji w strukturze monitorowanego źródła
  • Generuj podsumowanie Brief AI wskazujące najbardziej wartościowe treści, które ukazały się w mediach na temat śledzonych marek lub projektów

Filtry

Przeglądaj tylko te publikacje, do których naprawdę chcesz dotrzeć

  • Zawężaj wyniki wyszukiwania do wybranych mediów i źródeł
  • Zmieniaj horyzont czasowy – ustal odpowiedni przedział dat w kalendarzu
  • Docieraj tylko do publikacji wybranych autorów lub influencerów
  • Filtry możesz stosować dla wszystkich 40 wskaźników oraz parametrów i docierać tylko do ściśle określonych materiałów
  • Zastosowane filtry możesz zapisywać do przyszłego wykorzystania
  • Skorzystaj z predefiniowanych filtrów (np. tylko publikacje z LinkedIn lub „Ważne”, gdy chcesz wyszukać materiały, które ukazały się na stronie głównej)

Sortowanie publikacji

Sortuj, grupuj i taguj materiały

  • Sortuj publikacje rosnąco lub malejąco według następujących kategorii: zasięg, ekwiwalent reklamowy AVE, indeks mocy, data, medium, źródło czy tytuł
  • Grupuj materiały według wybranego parametru, np. po temacie, indeksie mocy albo nazwach redakcji czy stacji radiowych lub telewizyjnych
  • Taguj materiały własnymi nazwami i rozdzielaj je według stopnia ważności lub pilności oraz przydzielaj według potrzeb do poszczególnych działów w Twojej organizacji

Zaawansowane wyszukiwanie

Szybka i skuteczna wyszukiwarka

  • Korzystaj z rozbudowanych funkcji wyszukiwania, które umożliwią szybkie dotarcie do pilnie potrzebnych materiałów
  • Wyszukuj słowa kluczowe w treści publikacji, tytułach materiałów albo w kontekście
  • Skorzystaj z opcji: wielkość liter, odmiana, słowa wykluczone, odległość pomiędzy hasłami kluczowymi i wymagana liczba wystąpień słowa kluczowego

Powiadomienia i alerty

Z nami już niczego nie przegapisz

  • Włącz powiadomienia mailowe lub SMS, aby być na bieżąco z informacjami, które pojawiają się na Platformie
  • Ustaw alerty i rozpoznawaj znaczące przekroczenia wskaźnika wzrostu liczby, zasięgu lub wydźwięku materiałów z ostatniej godziny na podstawie uśrednionej wartości granicznej z ostatniego tygodnia
  • Wszelkie anomalie są raportowane mailowo i służą do szybkiego wykrywania potencjalnych kryzysów wizerunkowych lub wzmożonej aktywności konkurentów

dashboard-panel

Newsletter, pressbook i statystyki

Pobieraj raporty z wybranych publikacji

  • Na Platformie IMM dostępna jest możliwość samodzielnego tworzenia podsumowań oraz zestawień z wybranych publikacji, co ułatwia ich szybkie przedstawienie w przejrzystej i uporządkowanej formie
  • Twórz spersonalizowane newslettery z przeglądem mediów, które można dostosować do identyfikacji wizualnej marki, i wysyłaj je mailem
  • Przygotuj raport z podstawowymi informacjami o wycinkach w formacie .doc lub .pdf. Wszystkie treści i grafiki źródłowe gromadzone są bezpośrednio w pliku
  • Generuj przejrzyste raporty z wykresami, tabelami i szczegółowymi analizami, które ułatwią pełne zrozumienie analizowanych danych

Zaletą usług IMM jest szeroka baza monitorowanych źródeł, intuicyjna i rozbudowana platforma umożliwiająca samodzielne tworzenie raportów oraz zestawień, a także wysoki standard obsługi Klienta.

Malgorzata Krysiak
Małgorzata Krysiak

Marketing Manager, Teatr Capitol


Dostępność cyfrowa i motywy

Wygodne i czytelne motywy

  • Platforma jest jedynym narzędziem do obsługi monitoringu mediów, spełniającym warunki dostępności zgodne z wytycznymi WCAG 2.1, umożliwiającym zapoznanie się z jego wynikami osobom niepełnosprawnym
  • Pozwala również na dopasowanie wygodnego trybu pracy – do wyboru jest motyw jasny lub ciemny

Nadchodzące szkolenia

Jak czytać dane z mediów? Praktyczne szkolenia z monitoringu i analiz

Dowiedz się jak monitorować media oraz jak wykorzystywać pozyskane dane w ocenie medialności marek i projektów, ochronie reputacji, badaniu efektywności działań sponsoringowych oraz reklamowych. Trzymaj rękę na pulsie widoczności i zaufania! Zdobądź certyfikat potwierdzający Twoje kompetencje w analityce danych z mediów.

Komunikacja odporna na greenwashing. Jak budować markę godną zaufania?

 

Ikona kalendarza Data: 18.12.2025
Ikona zegara Godzina: 12:00 pm
Ikona czasu trwania Czas trwania: 1 godzina
SZKOLENIE POPROWADZĄ
Zdjęcie Robert Sadowski
Robert Sadowski
Kierownik Działu Komunikacji Marketingowej, Instytut Monitorowania Mediów.
Cudzysłów

Opinie naszych Klientów

Sprawdź, dlaczego tak wiele marek na całym świecie nam zaufało!

Dziękujemy za naszą wieloletnią i bardzo dobrą współpracę. Codzienny monitoring mediów dostarczany przez IMM pozwala nam na bieżąco śledzić trendy rynkowe oraz ekspozycję CSRinfo w przestrzeni medialnej. Dziękujemy również za nieocenione wsparcie przy realizacji naszych projektów badawczych.
Liliana Anam

CEO CSRinfo

Zaletą usług IMM jest szeroka baza monitorowanych źródeł, intuicyjna i rozbudowana platforma umożliwiająca samodzielne tworzenie raportów oraz zestawień, a także wysoki standard obsługi Klienta. Współpracę z IMM oceniamy bardzo wysoko i rekomendujemy Instytut jako rzetelnego, elastycznego i godnego zaufania partnera biznesowego.
Małgorzata Krysiak

Marketing Manager

Dzięki kompleksowym analizom POT, a także uczestniczące w projekcie podmioty jak kluby sportowe i organizacje, otrzymywały szczegółowe dane dotyczące obecności Polski w zagranicznych mediach, w kontekście występów polskich sportowców i drużyn uczestniczących w międzynarodowych rozgrywkach. Raporty obejmowały nie tylko ilościowe wskaźniki zasięgu, częstotliwości i ekspozycji, ale również jakość przekazu, jego wydźwięk i zasięg. Uwzględniano pełne spektrum mediów, od prasy i portali internetowych, przez media społecznościowe, aż po transmisje tv.
Małgorzata Wilk-Grzywna

Wiceprezes

Mam przyjemność zarekomendować Grupę IMM, jako rzetelnego i godnego zaufania partnera w zakresie przygotowywania raportów dotyczących wartości potencjału wizerunkowego.W trakcie naszej współpracy Grupa IMM wykazała się najwyższym poziomem profesjonalizmu. Dostarczane raporty były zawsze opracowane w sposób merytoryczny, szczegółowy i oparty na wiarygodnych danych.
Marek Wierzbicki

Prezes Zarządu

Bardzo dziękuje za raport - na bazie publikacji informacji o nim sporo osób i firmy zwróciło się do mnie z pytaniem, jak to robiłem i do kogo się zgłosić. Raport przygotowany przez analityków wyraźnie pokazywał, do jakiej liczby odbiorców udało się dotrzeć z przekazem oraz jaki ekwiwalent reklamowy udało się uzyskać – zdaję sobie sprawę, że AVE to współczynnik niedoskonały, ale jednocześnie pokazuje on pewne szacunkowe wartości. Uważam, że taki solidny fundament merytoryczny i liczbowy jest naprawdę kluczowy w kontekście rozmów z potencjalnymi sponsorami.
Michał Leksiński

Pasjonat podróży i górskich wypraw

Każdy dzień rozpoczynam od lektury monitoringu mediów. Korzystam z intuicyjnej platformy, jak i aplikacji IMMapp. Dzięki tym rozwiązaniom, codzienne śledzenie aktualnych publikacji na temat naszych działań jest proste i szybkie. A kiedy zamykamy projekty, rozbudowany moduł analityczny pomaga nam generować wartościowe raporty z każdego kanału komunikacji. IMM od 25 lat działa w branży monitoringu, a jak sami twierdzą – O mediach wiedzą wszystko. I to prawda!
Ewa Dziadyk

Kierownik Zespołu PR i Marketingu

medialna-sila-marki

Bezpłatny e-book

Medialna siła marki

Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż.

Jak czerpać wiedzę z mediów? Jak przekładać ją na wzrost popularności marki? Jak zwiększać sprzedaż? Odpowiedzi szukaj w książce Medialna siła marki.

Newsletter promo

Poznaj naszą aplikację

Monitoruj media w każdym miejscu z naszą aplikacją

Kontroluj wyniki z monitoringu mediów w telefonie

Z aplikacją IMMapp zarządzasz wszystkimi publikacjami na temat swoich produktów i branży z własnego smartfona. U nas mobilnie śledzisz wyniki nie tylko z internetu i social mediów, ale również z prasy, radia i telewizji. Wszystko w jednym miejscu! To obecnie jedyna aplikacja mobilna na polskim rynku, która umożliwia monitoring wszystkich typów mediów.

apka-monitorujaca