Ustawa „Lex TVN” w obliczu manifestacji społecznych
Jak wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) w ciągu pięciu dni od 11 sierpnia 2021 r., kiedy zaczęły się...
WięcejJak wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) w ciągu pięciu dni od 11 sierpnia 2021 r., kiedy zaczęły się...
Więcej7-8 września po raz dziewiąty odbędzie się stacjonarna edycja Golden Marketing Conference. Będzie to jedna z pierwszych okazji do spotkania...
WięcejPrezentujemy kolejne autorskie rozwiązanie w naszym monitoringu mediów. Klienci składający się w większości ze specjalistów ds. komunikacji, od teraz w...
WięcejWedług raportu IMM „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” w czerwcu media najczęściej, bo ponad 4 tys. razy powoływały się na...
WięcejStowarzyszenie Content Marketing Polska zaprasza do udziału w 13. edycji konkursu na najlepsze projekty contentmarketingowe. Power of Content Marketing Awards to...
WięcejGrono członków PSPR zwiększyło się o kolejne podmioty z branży PR w tym o Instytut Monitorowania Mediów, IMM. Tym samym...
Więcej