Lajk od pierwszego wejrzenia? Rośnie popularność ślubnego reality show
Lokalne firmy z branży ślubnej wykorzystują popularność programu "Ślub od pierwszego wejrzenia" telewizji TVN do promocji własnych marek w mediach...
WięcejLokalne firmy z branży ślubnej wykorzystują popularność programu "Ślub od pierwszego wejrzenia" telewizji TVN do promocji własnych marek w mediach...
WięcejAfera reprywatyzacyjna w Warszawie powodem wzrostu medialnego zainteresowania pracami Hanny Gronkiewicz-Waltz. Na przełomie sierpnia i września nazwisko szefowej stołecznego ratusza...
WięcejPo dramatycznym apelu byłego rzecznika SLD Tomasza Kality, do mediów powrócił temat medycznej marihuany. Tylko za pośrednictwem serwisów społecznościowych informacja...
WięcejFundacje, organizacje, stowarzyszenia – w działania wszystkich tych podmiotów wpisane jest pomaganie oraz… współpraca z mediami. Im bardziej zostanie nagłośniony...
WięcejW sierpniu w mediach społecznościowych pojawiło się blisko 20 tysięcy komentarzy na temat perseidów, a treści na ten temat były...
WięcejWiększość Polaków w serwisach społecznościowych deklaruje poparcie dla matek karmiących piersią w miejscach publicznych – wynika z monitoringu social media...
Więcej