Monitoring podcastów

Wzmianki z tysięcy podcastów w jednym miejscu

Z roku na rok coraz więcej osób w Polsce słucha podcastów. Monitoruj je, żeby wiedzieć, gdzie i jak mówi się o Twojej marce.

Promocja!  Dla wszystkich zamawiających monitoring internetu i social media w IMM prowadzimy pełny monitoring podcastów za 1 zł miesięcznie do końca 2025 roku.

Monitoring podcastów

Zaufało nam ponad
4000 firm z całego świata!

Transkrypcja oraz monitoring pełnej treści podcastów

Jedyny w Polsce pełny monitoring podcastów


Tylko na Platformie IMM znajdziesz monitoring pełnej treści całego podcastu. Monitorujemy całą treść audio, a nie tylko krótkie opisy czy tagi. Nasza usługa jest kompleksowa.


Możliwość zgłaszania propozycji podcastów do monitorowania


Możesz współtworzyć z nami usługę monitoringu podcastów. Napisz nam, jakie podcasty chcesz, żeby były monitorowane i transkrybowane na Platformie IMM i odbierz 15% rabatu na dowolną nową usługę. Szczegóły na dedykowanej stronie o monitoringu podcastów.


Dostęp do transkrypcji


Otrzymujesz dostęp pełnej transkrypcji podcastu, w której podświetlone zostały frazy, które monitorujesz. Oszczędzasz czas, ponieważ czytanie transkrypcji jest szybsze niż odsłuchiwanie całego odcinka, a ponadto możesz łatwiej dzielić się treściami na temat swojej marki.


Aktualizacje wyników na bieżąco


Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, a materiały są dostępne na Platformie IMM tuż po publikacji podcastu. Rozbudowany system alertów pozwala być na bieżąco z pojawiającymi się wzmiankami w sieci.


Wygodne wyszukiwanie kluczowych treści


W transkrypcjach podcastów podświetlamy monitorowane frazy, a w wersji audio na pasku odtwarzacza dodajemy widoczne oznaczenia w miejscach, gdzie one padają. To realnie skraca czas poświęcany na zapoznanie się z kluczowymi dla Ciebie wzmiankami.


Stale powiększana baza źródeł


Już teraz monitorujemy tysiące podcastów pochodzących z różnych domen. Na bieżąco rozszerzamy naszą bazę źródeł i dodajemy do niej kolejne pliki.

Cudzysłów

Opinie naszych Klientów

Sprawdź, dlaczego tak wiele marek na całym świecie nam zaufało!

Dziękujemy za naszą wieloletnią i bardzo dobrą współpracę. Codzienny monitoring mediów dostarczany przez IMM pozwala nam na bieżąco śledzić trendy rynkowe oraz ekspozycję CSRinfo w przestrzeni medialnej. Dziękujemy również za nieocenione wsparcie przy realizacji naszych projektów badawczych.
Liliana Anam

CEO CSRinfo

Zaletą usług IMM jest szeroka baza monitorowanych źródeł, intuicyjna i rozbudowana platforma umożliwiająca samodzielne tworzenie raportów oraz zestawień, a także wysoki standard obsługi Klienta. Współpracę z IMM oceniamy bardzo wysoko i rekomendujemy Instytut jako rzetelnego, elastycznego i godnego zaufania partnera biznesowego.
Małgorzata Krysiak

Marketing Manager

Dzięki kompleksowym analizom POT, a także uczestniczące w projekcie podmioty jak kluby sportowe i organizacje, otrzymywały szczegółowe dane dotyczące obecności Polski w zagranicznych mediach, w kontekście występów polskich sportowców i drużyn uczestniczących w międzynarodowych rozgrywkach. Raporty obejmowały nie tylko ilościowe wskaźniki zasięgu, częstotliwości i ekspozycji, ale również jakość przekazu, jego wydźwięk i zasięg. Uwzględniano pełne spektrum mediów, od prasy i portali internetowych, przez media społecznościowe, aż po transmisje tv.
Małgorzata Wilk-Grzywna

Wiceprezes

Mam przyjemność zarekomendować Grupę IMM, jako rzetelnego i godnego zaufania partnera w zakresie przygotowywania raportów dotyczących wartości potencjału wizerunkowego.W trakcie naszej współpracy Grupa IMM wykazała się najwyższym poziomem profesjonalizmu. Dostarczane raporty były zawsze opracowane w sposób merytoryczny, szczegółowy i oparty na wiarygodnych danych.
Marek Wierzbicki

Prezes Zarządu

Bardzo dziękuje za raport - na bazie publikacji informacji o nim sporo osób i firmy zwróciło się do mnie z pytaniem, jak to robiłem i do kogo się zgłosić. Raport przygotowany przez analityków wyraźnie pokazywał, do jakiej liczby odbiorców udało się dotrzeć z przekazem oraz jaki ekwiwalent reklamowy udało się uzyskać – zdaję sobie sprawę, że AVE to współczynnik niedoskonały, ale jednocześnie pokazuje on pewne szacunkowe wartości. Uważam, że taki solidny fundament merytoryczny i liczbowy jest naprawdę kluczowy w kontekście rozmów z potencjalnymi sponsorami.
Michał Leksiński

Pasjonat podróży i górskich wypraw

Każdy dzień rozpoczynam od lektury monitoringu mediów. Korzystam z intuicyjnej platformy, jak i aplikacji IMMapp. Dzięki tym rozwiązaniom, codzienne śledzenie aktualnych publikacji na temat naszych działań jest proste i szybkie. A kiedy zamykamy projekty, rozbudowany moduł analityczny pomaga nam generować wartościowe raporty z każdego kanału komunikacji. IMM od 25 lat działa w branży monitoringu, a jak sami twierdzą – O mediach wiedzą wszystko. I to prawda!
Ewa Dziadyk

Kierownik Zespołu PR i Marketingu

Zobacz nasze pozostałe usługi monitoringu

Newsletter promo