Public relations

Komunikacja wspierana dobrymi danymi

Bądź na bieżąco w informacjami wzmiankującymi Twoje marki lub projekty. Śledź w czasie rzeczywistym publikacje ze wszystkich typów mediów. Korzystaj z transkrypcji materiałów audio i wideo w analizie treści. Dzięki alertom trzymaj rękę na pulsie, aby zapobiec kryzysom zagrażającym reputacji Twojej firmy. Analizuj działania konkurencji. Wybieraj najbardziej efektywne projekty w oparciu o rzetelne dane i wskaźniki. Buduj strategię komunikacji na podstawie monitoringu mediów.

Z IMM śledzisz wszystkie media

Monitoring mediów jest podstawowym narzędziem specjalisty public relations, zajmującego się komunikacją zewnętrzną i dbaniem o wizerunek firmy oraz marki. Monitorujemy wszystkie rodzaje mediów na ważny dla Ciebie temat, a wyniki wygodnie przeglądasz na bieżąco za pomocą jednego narzędzia online.

Do tej pory mieliśmy dostęp tylko do materiałów pojawiających się w internecie. Za jedną z największych zalet usług IMM uważamy możliwość monitorowania również wzmianek prasowych, radiowych i telewizyjnych, ponieważ zgodnie z naszymi przypuszczeniami wiele tego rodzaju publikacji wcześniej pozostawało przez nas niezauważonych.
Anna Iżyńska, Stowarzyszenie Otwarte Klatki

Korzystaj z systemu alertów i zapobiegaj medialnym kryzysom

Wyniki monitoringu aktualizujemy w czasie rzeczywistym. Rozbudowany system alertów pomaga być na bieżąco z pojawiającymi się wzmiankami i szybciej reagować na sytuacje kryzysowe.

Analizy

Raportuj wyniki i zmierz efekty działań PR

Analizach szybko przeanalizujesz dużą liczbę publikacji, a na Platformie IMM samodzielnie wygenerujesz raport z mediów. Skorzystaj też z doświadczenia działu analiz, w którym wyspecjalizowani analitycy mogą opracować badanie zaprojektowane specjalnie dla Ciebie.

Platforma IMM to świetne narzędzie do tworzenia raportów i monitorowania bieżącej sytuacji firmy. Dostarcza rzetelnych informacji o odbiorze materiałów prasowych przez media. Serwis jest intuicyjny i prosty w obsłudze. W swojej pracy bardzo często z niego korzystam.
Maria Szajny, Stowarzyszenie Wiosna

Precyzyjnie docieraj do mediów, dziennikarzy i influencerów

Dzięki bazie kontaktów do mediów i dziennikarzy mediaContact usprawnisz relacje z mediami. mediaContact jest stale aktualizowany i uzupełniany o nowe dane. To daje pewność, że Twój komunikat trafi do osób zainteresowanych daną tematyką. Korzystając z darmowego biura prasowego online, szybko stworzysz informację prasową i wyślesz ją w przyjazny dla odbiorców sposób. Na bieżąco sprawdzisz też efekty dystrybucji. Koniec z uciążliwym follow-up!

Rozesłanie informacji do ponad 2700 dziennikarzy z całej Polski w znaczący sposób przyczyniło się do dotarcia z informacją o naszym Programie Pomocy Dzieciom do potrzebujących rodzin.
Justyna Konieczna, Stowarzyszenie na Rzecz Niepełnosprawnych SPES 

Oszczędzaj czas i optymalizuj koszty pracy

Wspieraj komunikację wewnętrzną w swojej firmie. Zleć nam przygotowanie spersonalizowanych newsletterów, przeglądów mediów i biuletynów. Ich odbiorcy otrzymają codzienną porcję najważniejszych newsów w wygodnej formie prosto na maila

Działaj globalnie z monitoringiem zagranicznym

Wysoką jakość monitoringu zagranicznego uzyskujemy dzięki współpracy ze sprawdzonymi partnerami monitorującymi media. Zaimportowane do Platformy IMM dane z zagranicznych mediów możesz wygodnie analizować i zestawiać z wykorzystaniem modułu analitycznego. Realizacja zleceń koordynowana i rozliczana jest przez nas, co ułatwia składanie zamówień.

Monitoring mediów zagranicznych
Monitoruję media zagraniczne
+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg