Komunikacja wspierana dobrymi danymi
Bądź na bieżąco w informacjami wzmiankującymi Twoje marki lub projekty. Śledź w czasie rzeczywistym publikacje ze wszystkich typów mediów. Korzystaj z transkrypcji materiałów audio i wideo w analizie treści. Dzięki alertom trzymaj rękę na pulsie, aby zapobiec kryzysom zagrażającym reputacji Twojej firmy. Analizuj działania konkurencji. Wybieraj najbardziej efektywne projekty w oparciu o rzetelne dane i wskaźniki. Buduj strategię komunikacji na podstawie monitoringu mediów.
Monitoring mediów jest podstawowym narzędziem specjalisty public relations, zajmującego się komunikacją zewnętrzną i dbaniem o wizerunek firmy oraz marki. Monitorujemy wszystkie rodzaje mediów na ważny dla Ciebie temat, a wyniki wygodnie przeglądasz na bieżąco za pomocą jednego narzędzia online.
Wyniki monitoringu aktualizujemy w czasie rzeczywistym. Rozbudowany system alertów pomaga być na bieżąco z pojawiającymi się wzmiankami i szybciej reagować na sytuacje kryzysowe.
W Analizach szybko przeanalizujesz dużą liczbę publikacji, a na Platformie IMM samodzielnie wygenerujesz raport z mediów. Skorzystaj też z doświadczenia działu analiz, w którym wyspecjalizowani analitycy mogą opracować badanie zaprojektowane specjalnie dla Ciebie.
Dzięki bazie kontaktów do mediów i dziennikarzy mediaContact usprawnisz relacje z mediami. mediaContact jest stale aktualizowany i uzupełniany o nowe dane. To daje pewność, że Twój komunikat trafi do osób zainteresowanych daną tematyką. Korzystając z darmowego biura prasowego online, szybko stworzysz informację prasową i wyślesz ją w przyjazny dla odbiorców sposób. Na bieżąco sprawdzisz też efekty dystrybucji. Koniec z uciążliwym follow-up!
Wspieraj komunikację wewnętrzną w swojej firmie. Zleć nam przygotowanie spersonalizowanych newsletterów, przeglądów mediów i biuletynów. Ich odbiorcy otrzymają codzienną porcję najważniejszych newsów w wygodnej formie prosto na maila
Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!
Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!
Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!
Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!
Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!
Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!