Konferencja Brand Summit 2019 – trzy wymiary marki

Już 21 listopada w Warszawie odbędzie się Brand Summit 2019. Konferencja będzie w całości poświęcona marce w trzech wymiarach: korporacyjnej, konsumenckiej i pracodawcy.

 

Przez dziesiątki lat silne marki umiały zgromadzić wokół siebie fanów, wiernych przez całe lata, ale współczesny świat, pełen marek, wymaga czegoś nowego. Marka to coś więcej niż tylko nazwa i logo. Marka staje się najważniejszym aktywem, który posiadają firmy i którym mogą przyciągnąć uwagę klientów. Mocna marka ma znaczenie, jakiego nie miała nigdy wcześniej, dlatego tak ważne jest jej umiejętne komunikowanie i dbanie o wizerunek.

 

 

Konferencja Brand Summit 2019 będzie okazją do rozmowy o tym, jak zdefiniować unikalną i wyróżniającą się tożsamość firmy, wzmocnić ją wewnętrznie i komunikować tak, by klienci i kandydaci do pracy stali się ambasadorami marki. Zostanie również pokazane to, jak trendy kulturowe wpływają na markę.  W czasie konferencji zostaną również zaprezentowane wyniki badania „Indeks Doceniania”, a także pokazane przykłady dobrych praktyk.

 

W czasie konferencji wystąpią uznani eksperci i praktycy:

 

  • Jacek Kotarbiński (kotarbinski.com),
  • Kamilla Giedrojć (Dyrektor Strategii i Marketingu IBM Poland and Baltics),
  • Anna Macnar (CEO HRM Institute),
  • Joanna Tonkowicz (Partner Zarządzający Absolvent Consulting),
  • Kasia Zadrożna (Culture & Communication Global Senior Manager AmRest),
  • Mariusz Łodyga (CEO Premium Consulting),
  • Adrian Gamoń (Brand Experience & Communication Strategist),
  • Aleksandra Lemańska-Czajka (Personal Development Manager INEA),
  • Jakub Smarz (Talent Brand Lead for Poland, Accenture),
  • Jakub Semerda (CEO Preeshare).

 

Program konferencji jest podzielony na trzy części:

 

  1. Percepcja marki.
  2. Marka zaczyna się od środka.
  3. Social, Digital i komunikacja marki.

 

Pierwsza taka konferencja w Polsce

O markach konsumenckich rozmawia się od dziesięcioleci – prowadzone są badania percepcji marek, produktów i usług, bada się i także doświadczenia klientów. Od lat prowadzone są też rozmowy o znaczeniu marki korporacyjnej, a także o marce pracodawcy i jej znaczeniu dla kandydatów. Jednak w większości organizacji każda z tych marek jest zarządzana osobno.

 

Działy marketingu dbają o marki konsumenckie, działy HR/EB o marki pracodawców, a działy PR o markę firmy. Tymczasem podział pomiędzy markami często się zaciera, a marki oddziałują na siebie nawzajem. To, gdzie firma produkuje swoje produkty, jak traktuje pracowników, czy działa etycznie i ekologicznie, ma wpływ na nasze wybory: konsumenckie, zawodowe i biznesowe. Te firmy, które zaczną patrzeć na swoje marki holistycznie i w sposób zintegrowany, mogą wiele zyskać!

 

Brand Summit będzie pierwszą okazją do dyskusji na temat zintegrowanej marki firmy w tych trzech wymiarach. Dla wielu organizacji będzie to gorący temat w najbliższym czasie. Spotkajmy się i porozmawiajmy o marce!

 

Organizator konferencji: HRM Institute

Partner Strategiczny: Absolvent Consulting

Partnerzy: AmRest, StepStone

Patroni Medialni: Instytut Monitorowania Mediów, PRoto , Mamo Pracuj, Employerbranding.pl, HR Standard, HR News, OOH Magazine, Marketer+, 24/7 Communication

Termin i miejsce: 21 listopada 2019 r., Budynek Focus, Al. Armii Ludowej 26, Warszawa

Kontakt: Julia Bojanowska julia.bojanowska@hrminstitute.pl, tel. 535 140 135

Informacje i rejestracja: www.brandsummit.pl